Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 12 martie 2010

De ce tot timpul numai eu ?

De ce ? asta e o intrebare pe care mi-o pun mereu,dar nici pana in momentul asta nu i-am gasit un raspus.Tot timpul cei din jurul meu trebuie sa-si verse nervi numai pe mine si chiar si atunci cand nu sunt de vina exact asta nu imi pot explica.Astazi s-a intamplat din nou: putina dezamagire si descarcarea nervilor asupra mea,dar in final s-a rezolvat cat de cat iar asta fiind doar o impresie a mea dar eu stiu ca nu a fost asa si numai vreau ca totul sa cada numai asupra mea.Inteleg ca atunci cand am o vina da ,ma poti certa si asa mai departe desi nici atunci nu e cazul asa de tare :-" :)) ,dar in cele mai multe cazuri se intampla contrariul  de a fi afectata de problemele celorlalti ei avand nervi pe alte persoane sau alte lucruri totul urmeaza sa se verse asupra mea.Nu a fost o singura data iar cu asta m-am saturat sa mi se tot mai intample,eu vreau sa ajut ca sa se treaca peste probleme si tot eu sa fiu ceea afectata asa numai vreau.Oricum cu cat posibil voi incerca sa numai acumulez toate acestea pentru ca tot mie imi va fi rau apoi,totul trece iar cu cat il uiti cu atat va fi mai bine ce putin asa cred ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic