Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 17 mai 2012

TU, eşti visul meu devenit realitate.


Mereu am crezut că visele pot deveni realitate iar la mine s-a pogorât cel mai încântător suflet ce a făcut totul să se producă.Şi tot timpul te întreb dacă eşti adevărat ,dacă tot ce trăiesc este real ... pentru că aşa cum ai venit ai transformat toată viaţa mea plină de nori ,tunete şi fulgere numai cu raze şi clipe pline de iubire.Eşti ca o mângâiere sufletească şi atunci când îmi arăti doar un zâmbet,atunci când îmi adresezi doar un cuvânt e ca şi cum ar ploua cu fericire ,e ca şi cum ai fi nepământean ,dar nu tu eşti mai mult de atât eşti special.Eşti vietatea ce este lângă mine la tot pasul îmi ştie orice teamă ,orice tristeţe ,orice supărare ...mereu mă valorifică, ca atare.Îmi dă atâta încredere şi îmi  face ochii să îmi lăcrimeze de fericire ,de fericirea ce numai TU şti să o produci.
Uneori credeam că ştiu ce este fericirea ,dar nu a fost aşa fericirea nu vine atunci când vrei tu,ea se lasă aşteptată iar în cele mai neaşteptate trăiri vine şi ne surprinde.Am cerut doar iubire ,nimic mai mult ...mereu am preţuit-o şi o voi preţui aşa cum stiu eu mai bine şi am primit la schimb mai mult decat am dorit,mai frumos de atât nici nu se putea ,ba da pentru că tot ce e legat de tine poate fi mai special ,mai deosebit ...pentru că TU şti să dai oricărui obiect viaţa,tu şti să îmi desenezi zâmbete atunci când ochii îmi plâng de durere,tu eşti prezentul şi viitorul meu ,doar tu vei fi acela şi dincolo de această viaţă mereu vei fi TU.
Timpul se scurgea aşa uşor prin mine ,eram doar o faţă melancolică şi fără de viaţă.Atunci am visat,atunci am sperat şi credeam că trăiesc doar în lumea mea confuză,unde când visezi poţi şi atinge.Dar imposibilul s-a produs ,atunci când te-am zărit prima oara ...parcă şi de la distanţă emanai iubire ,parcă am ştiut că TU eşti acela.Tot timpul am să-i mulţumesc că a facut minunea asta să se produca,iţi multumesc ţie Doamne ...nu există nici cuvinte pe acest pământ să poată descrie magia ce TU ai produs-o şi o vei produce.Te opreşti in mijlocul strazi să culegi o floare pentru mine ,mă faci sa traiesc cea mai frumoasa poveste fără sfarsit eşti mirific eşti pur şi simplu TU.Mă protejezi chiar şi de picuri de ploaie ,mă faci să respir doar prin tine.
Te voi iubi aşa cum meriţi nicicând asta nu iţi va lipsi ,voi trăi înzecit dacă te voi avea mereu lângă mine.
Cândva te CĂUTAM  însă acum nu o voi mai face ,pentru că : TE-AM GĂSIT!
Iţi mulţumesc că mi-ai făcut visul să devină REALITATE, pentru că TU eşti acela!

24 de comentarii:

  1. Vaaai ce frumooos <3<3<3<3

    Ataat de frumooos <3<3<3

    Bravo scumpa :*:*:* Fie ca acest sentiment sa nu se termine niciodata :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata e putin spus ;)) in lumea asta si in alte lumi nu se va termina.Iti multumesc foarte mult ca citesti si pentru cuvintele tale frumoase. <333 :*:*

      Ștergere
    2. Ai dreptate scumpa :*:*
      Si nu ai de ce sa.mi multumesti :*:*

      Ștergere
  2. Te iubesc mult ingerasu meu :o3 <3<3<3<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu te iubesc enorm de mult! <33 Visul meu devenit realitate. :"> <3

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. E descris asa cum este si simtit.Ma bucur mult ca iti place! >:D<

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai gasit acel "El",pe care multe persoane il cauta.Si ma bucur ca ai parte de acel "El",pentru ca multe persoane l-au gasit,dar nu-l pot avea.Ai descris superb sentimentele tale pentru el.Congrats>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur nespus de mult,daca nu il poti avea poate nu e cel care merita ... cel care te va face pe deplin fericita sigur iti va fi alaturi la un moment dat,si defapt iti va fi alaturi in toate momentele.Multumesc din suflet,ma bucur ca iti place. >:D< :*

      Ștergere
  5. "TU, eşti visul meu devenit realitate."
    Mi-as dori enorm de mult sa pot spune si eu asta... dar nu pot si nu cred ca voi putea spune asta prea curand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa crezi ,restul va veni de la sine! :) Sunt sigura ca asa va fi.>:D<

      Ștergere
  6. Ce frumooooos :X Cata dragoste, cata dorinta, cata minunatie :X:X:X Felicitari >:D< :X:X Ai scris superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult ca iti place :x :"> multumesc! >:D<

      Ștergere
  7. foarte frumos, ma regasesc in multe fraze de aici :D pentru ca am si eu un astfel de TU si uneori nu-mi vine sa cred :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca si tu te regasesti aici,iar cu un astfel de TU totul e mult mai bine si mult mai usor! >:D< multumesc mult!

      Ștergere
  8. Absolut fantastic!Creezi un univers ireal,ca în poveşti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este ireal ,e purul adevar! :) Eu scriu din trairi adevarate.Iar ce am scris aici e mai mult decat adevarat.Multumesc! >:D<

      Ștergere
  9. Daca ai spus ca e mult mai mult decat adevarat, cum as putea altfel sa fiu decat foarte fericit ca ai reusit sa gasesti pe cineva!>:D<
    Ce te rog, este sa nu uiti de noi...si chiar daca l-ai intalnit pe el, mai scrie pe blog in continuare!:o3
    Cum spuneam, ma bucur mult!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet.Mereu voi scrie aici mai mult ca sigur,mai ales ca de mult l-am gasit :"> nu de cateva zile.Mere voi scrie pentru ca asta imi place enorm de mult sa fac si mai ales cand vad ca e si apreciat ma bucur si mai mult..ma bucur ca sunteti si voi alaturi de mine! >:D< inseamna foarte mult.Scrisul este o parte din mine si asa va fi mereu.Multumesc iarasi pentru cuvintele tale! <3

      Ștergere
  10. si mie, Roxy, acum 5 luni:">:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cat ma bucur! <3 la mine mai e putin pana la 5 :"> Sper sa nu ne trezim niciodata din acest vis. :"> :x

      Ștergere
  11. Buna :) Am o surpriza pentru tine :

    http://viziunidinviata.blogspot.com/2012/05/pentru-roxy-curcubeul-viselor.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Viorel. >:D< clar mi-a binedispus ziua. :x

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic