Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 14 mai 2012

Suflete legate!



Din adâncuri uitate ai răsărit aşa senin
M-ai detaşat de lume şi de tot ce-i meschin
M-ai întărit cu încrederea pierdută la orice pas
Iar  când mă retrăgeam ,tu îmi şopteai ,mă linişteai
Mâna caldă mi-o ţineai ...

Când mă gândesc la ce-a fost în trecut, nici nu realizez
Pentru că aşa cum ai venit a mea lume tare ai fericit
Al meu prezent şi viitor întotdeauna vei fi
A mea inimă doar lângă a ta va fi ...
Doar îţi va asculta glasul ,si zâmbetul va răsări

Îmi respiri iubire şi mă trezeşti la viaţă
Imposibilul ,devine posibil doar când te am lângă a mea faţă
Îmi dăruieşti  mai mult decât este omenesc
Eşti născut pentru mine ,să mă iubeşti ...să te iubesc
Venirea ta  m-a împlinit

Să fiu aşa cum ochii tăi mă văd
Să danseze al meu suflet atunci când,
Cuvintele tale, le absoarbe
Le preţuieşte ...
Tu fiind unicul prin care trăieşte

Nicicând nu îmi vei lipsi,nu îţi voi lipsi
Legătura sufletelor  nici o magie nu o va despărţi
Trăim doar printre culori vi pastelate
Armonie şi înţelegere ...
Două suflete legate

10 comentarii:

  1. Ador randurile astea !!!:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eheee, tu chiar ne uimesti de fiecare data!:)
    Felicitari! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :") Multumesc foarte mult,chiar inseamna enorm de mult pentru mine..ma bucur ca iti place. >:D<

      Ștergere
  3. Minunat! :x Abea am dat peste blogul tau, imi place :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,ma bucur atat de mult ca iti place..si te astept de fiecare data cu mare drag! >:D<

      Ștergere
  4. Uneori e greu să îţi rătăceşti sufletul printre altele,e greu..dar e frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai frumos atunci cand il regasesti prin unul menit perfect pentru tine! :)

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic