Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 16 mai 2012

Ma imbeti cu iubire ...!

Ce îmi faci ? de îmi dai rânduri întregi
De uit de mine ...
Prin ale mele vene curge doar dragostea ta,nemăsurată
Mie încuviinţată

Îmi dai putere să mă ridic
Şi mă duci într-o reală visare
Mă îmbeţi cu iubire
Mă faci să trăiesc prin tine

Iarăşi genele greoaie mă roagă să le inchid
Insă al meu suflet la tine se repede
Să te zărească chiar şi pentru o fracţiune de secundă
Să putem dansa printre ai noştri pori încărcaţi cu dorinţă

Îi simt al său gust uşor şi dulceag
Ce mă lasă fără orice vlagă
Doar cu emoţii trandafiri mă încarcă
Mă îmbată cu tine ,mă duce în neştire

De fiecare dată, sentimentul tot mai puternic este
Elixirul ce mi-l dai mă duce într-o îndepărtată poveste
Suntem departe ,dar de noi aproape
Mă imbeţi cu a ta iubire ,aşa pot uita de toate

19 comentarii:

  1. ce frumos ai scris :) cred ca iti atinge inima :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata poezia...offf...cat de moolt iubesc poeziile tale :x

    RăspundețiȘtergere
  3. aww cat de dragut , frumoase versuri , felicitari! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> Multumesc,multumesc din suflet! >:D< si tu scri minunat. :x

      Ștergere
  4. Sunt superb de deosebite poeziile tale.Felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult apreciez enorm <3 si te mai astept oricand pe aici. :*

      Ștergere
  5. Uneori mi-e dor sa scriu si eu poezii de dragoste, doar ca nu mai este acel cineva care imi dadea inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca va aparea din nou un alt "cineva" >:D< ...iar inspiratia poti sa o gasesti oriunde,desi iubirea este cea mai placuta inspiratie posibila.

      Ștergere
  6. Poeziile tale sunt superba.:X! Nu am citit multe .. dar cate am citit .. au fost minunate.:) .. si sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur nespus de mult ca ti-au atras atentia :"> te mai astept oricand >:D< multumesc din suflet. :*

      Ștergere
  7. De-a dreptul magnific! :) Imi place foarte mult.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aww ce frumos ai scris :x Felicitări :*:*

    ps: te invit la primul meu concurs !! :*:* Sper să participi !!:*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,multumesc ..>:D< ma bucur ca-ti place :x
      Cred ca am sa particip si eu,multumesc de invitatie! <3

      Ștergere
  9. E frumos sa simti atata iubire... :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunat ! Datorită ţie am început să scriu primele poezii acum trei ani, tu mă inspiri ! :*

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic