Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 31 mai 2012

Un întreg.



Îmi îngenunchează sufletul,
Tu vis frumos ce-mi apari în cale
Mă încununi ca pe zeiţe                      
Cu ramuri de iubire pline

Şi mă petreci şi mă adormi
Înseninat de bine
A ta aură îmi presari
Inima plutind în mine

Din o singură zi ,
Tu îmi faci mai multe vieţi
Mă laşi să domnesc peste regatul inimi tale
Să fim uniţi,aşa cum este scris în stele

Şi vreau să mor de plăcere
În a ta îmbrăţişare
Atunci când ţi-am văzut chipul în zori
Nu am ştiut dacă este vis sau realitate

Mereu unu plus unu va face doi
Mereu tu şi eu
Vom fi un întreg
Chiar şi în viaţa de apoi


23 de comentarii:

  1. Iiii,ce poezie superba!:X
    Congrats!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat!:) Cea mai frumoasa poezie pe care am citit-o azi(si am citit cateva...)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Genial:X Superba poezie:*
    Si sper ca acest intreg sa nu se destrame niciodata;):X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata e putin spus. :">
      Ma bucur ca ti-a placut! :* multumesc. >:D<

      Ștergere
  4. Ce frumoooos :x foarte tare :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu tu şi eu
    Vom fi un întreg


    Minunata poezia :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat romantism :x Imi place.Felicitari :*
    Pss:La multi ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult! <3 ma bucur ca iti place <3
      La multi ani si tie! :*

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic