Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 4 mai 2012

Miazănoapte!



În miazănoapte mă încarc cu şoapte
Mă priveşte şi pleacă cât mai departe
Îmi răcoreşte trupul cu gânduri luminate
Ce ziua dispar pentru că noaptea visele se presar

Sfeşnicul cel bun vine în orice minut pe neaşteptate
Luna îmi zâmbeşte ...
Şi mă lasă să îi descopăr laturile ascunse ,fermecate
Ce îmi trimit răspunsuri din mile îndelungate

Sunt doar eu în plină taină
Ce mă las condusă pe cărări prăfuite,uitate
Ţinând în mână un vers şi darul ,
Produs de miazănoapte.

12 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic