Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 26 mai 2012

De ce ? pentru că m-ai înviat ...



De ce îţi simt prezenţa chiar şi în aşternut ?
De ce inima-mi strigă atunci când te vede că pleci ?  
De ce respir doar prin vocea ta ?
De ce îmi cresc aripi la orice atingere ?
De ce sclipirea ochiilor tăi e ca o hipnoză absolută ?
De ce ajung să îţi simt prezenţa chiar de nu eşti aici?
De ce sunt liniştită când îmi apri în faţă?
De ce îmi apar scânteie de zâmbete neînţelese ?
De ce nu pot dormi,dacă nu îţi simt şoaptele ce mă protejează ?
De ce ajung să mă hrănesc doar cu nori din a ta iubire ?
De ce simpla ta existenţă, este îmbrăţişarea către întreagul meu univers ?
De ce ? pentru că m-ai înviat ,
Şi cu dragostea aşa uşor m-ai îmbrăcat 

11 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic