Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 12 mai 2012

Cameleonul stărilor emoţionale.



De mult m-a urmărit printre vise şi tensiuni ..e acolo în tot ce mă înconjoară şi îmi mai dă acea "palmă" pentru a mă cufunda în pielea sa.E doar nedrepatea momentului ce vine şi pleacă atunci când vrea ea,ce în marea majoritate a timpului vrei să o controlezi însă acesta se îndepartează pe drum ...
Îmi dă o doză de fericire desenată pe o nuanţă de albastru orbitor ,însă în cea mai nedorită clipă mă "loveşte" cu ale sale nuanţe gri ca cenuşa arsă din jăratecul unui cuptor.Atunci când razele fericiri mă topesc din nou ,dorinţa sa de a reveni soseşte cu un nor dar doar acolo în al meu suflet.Poate sunt doar eu ,dar mă "sperie" cu atâtea sentimente năvălind fără scop în a mea "locuinţă".Încât pe unele le-aş arunca în cel mai îndepărtat colţ, le-aş sigila şi nu le-aş mai permite niciodată să îmi controleze fiinţa.Uneori sunt prea puternice ,uneori mă las doborâtă şi le las să pătrundă ... dar aşa cum vin ele şi  pleacă,departe nu pot rămâne chiar de aş vrea pe vecie ,îmi dă clipe de neputinţă,de întrebări nevrute ...Unicul lucuru ce mă întăreşte atunci când ele apar este că deşi ele fac parte din mine,deşi sunt prea rapide,vor să fie ascultate ... şi chiar de mereu poate mi-am dat seama vor sa mă cunosc eu însămi mai bine.
De vor fi multe,de ele vor încerca să mă controleze nu le voi mai lăsa,pentru că ştiu să lupt ,nu mă voi mai lăsa prădată de neputinţa lor .Deşi ele sunt multe ,deşi eu sunt doar una le voi învinge ... de vor vrea să se întoarcă le voi spune NU! Şi le voi lăsa libere doar pe cele ce îmi sunt alaturi ,ce mă ţin de mână şi îmi şoptesc să trec peste ele,că mereu acele stări vor vrea să se "joace" ... 
Gata cu joaca lor ,poate de multe ori mă voi simti copleşită dar voi înfrunta totul voi veţi sta înghesuite acolo fără vlagă ,iar eu  voi pluti aici la suprafaţă mereu cu privirea în faţă.

10 comentarii:

  1. Am fost in aceiasi situatie si am sa-ti spun tie ce mi-a spus cineva mie : Indiferent cat de vrea este viata si indiferent cate palme iti da .. tu lupta si indura totul , la sfarsit se va merita !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult Ramona ai perfecta drepate ,insa la mine e ceva de moment,a si trecut deja! :) nu ma mai voi lasa condusa de starile astea.Multumesc inca o data pentru cuvintele tale! <3

      Ștergere
  2. e greu sa te lupti cu sentimentele, de multe ori ele vin fara voia noastra si pleaca la fel, e bine sa te cunosti pe tine :) frumos articol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ,trebuie sa stim sa le stapanim ,si eu una incerc asta din rasputeri!Ma bucur ca iti place. :)

      Ștergere
  3. Salutari,

    Emil Calinescu sunt, blogger. Vreau sa te felicit pt blog :) Azi am dat de blogul tau.

    Si rog sa ma contactezi pe mail (emil.calinescu@sas.unibuc.ro) pentru a-ti propune niste colaborari :) Multumesc!

    Bafta in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari.Multumesc foarte mult ,ma bucur enorm! :)
      Sigur va voi contacta.
      Multumesc din nou ,o zi buna!

      Ștergere
  4. Uneori în viaţă,totul e nedrept..iar stările emoţionale sunt şi ele nedrepte!

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine daca le poti invinge.Sunt unii care nu pot si atunci devine rau...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu exista NU POT ,exista NU VREAU! iar ca sa reusim ceva trebuie sa vrem.In situatia mea nu vor mai exista nicicand acele stari,si tu trebuie sa le poti invinge!

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic