Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 10 mai 2012

Şi în noapte şi în zi...



Mă îmbat cu poezii pure
Şi hrănesc cu versuri în suflet coapte
Alunec pe coji de amintiri ,
Sub clar de stele auri

Nu sunt poetă
Şi nici nu tânjesc a fi,
Sunt doar sufletul ce te ascultă
Şi în noapte şi în zi ...

Ce îţi ştie orice grijă,orice tristeţe
Iar cea mai mare dorinţă a mea este:fericirea permanentă să îţi fie
Şi cât de mulţi paşi vor fi
Inima lin îi va croi

Să îţi fie alaturi
Şi în noapte şi în zi ...
Mă arunc în timp
Şi te văd zâmbind

La pieptul tău stau
Ca un copil firav şi mic
Inspir parfumul tău neconfundat
Cu aroma dragostei ce a mea răsuflare a furat

Mă îmbie cu speranţă,
Doar tu eşti vietatea
Ce mă ţine în viaţă
Şi în noapte şi în zi ...


6 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic