Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Magia primului "Te iubesc".

Un an a mai trecut,un an in care se poate spune ca am invatat multe.Poate trist,poate morocanos dar totusi ne-a facut sa trecem peste multe lucrurii ce nu ne-am fi putut vreodata imagina ca am putea trece.Cel  in care tocmai am facut primi pasi sper ca va fi mult mai luminos,mult mai intelegator si nu in ultimul rand PLIN DE IUBIRE.Si sper ca va decurge lin,fara nici o graba pentru a putea descoperi noi inceputuri.
Trecerea in noul an a  fost mult mai speciala decat mi-asi fi putut imagina deoarece in acele clipe te-am putut simti mult mai apoape de mine.Au fost multe momente speciale,multa fericire desi tu erai acolo,inima era aici.Lucruri haioase,lucruri marunte lucruri ce doar noi le-am putut intelege.Dar cel mai important si neasteptat a fost cel auzit din glasul tau blandetea si magia primului "Te Iubesc".Bataile intense si din ce mai puternice al inimii s-au savarsit in acele momente pentru ca desi esti departe nu conteaza decat un singur lucru sufletul poate transminte multe.

2 comentarii:

  1. Îţi doresc atâtea clipe fericite câţi fulgi de nea într-o iarnă ca-n basme. Un an nou mai bun. cu pace şi linişte în suflet şi cu multă dragoste în inimă.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic