Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 14 iunie 2013

Simţire transcendentă

îmi cresc noduri în palmă și respir ,în zob de stele
mă mângâie praful lor de constelații ,încât visez ...
îmi doarme amorul întors ,precum un cerc transcendent...de suflete împărțite,
de doruri despărțite, de veșnicii nenumărate
și miez de clipe separate ...
e rece marginea timpului ,de fibre dezlegate
o sete încărcată de aburi și rugăciuni de fluturi,
ce-și au viața, în cântecul unei zile efemere
contemplație în nori și divinitate ,
ce-și cern emoția într-un amurg de-o respirație
subțire se așterne tăcerea ,de auzul bătăilor din văzduh ...
ce miros a miere,
plăcere de idei multiplicate în dezacord  ,gândirea dintr-o vară ce sună în sonate și revelații

îmi simt sufletul plin și nelimitat ca într-o rama veche ,
ce-și tratează existența cu vârful mai multor linguri de zahăr!

10 comentarii:

  1. Imi place stropul de Bacovia din poezie...
    Am observat ca ti-ai schimbat putin stilul si asta pentru ca ai evoluat.Imi place nespus de mult.Ma porti parca spre lumi nenascute inca si suflete apuse de mult in marea taina a iubirii...
    Hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stilul meu se schimba in functie de stare ,imaginatie ,sentimente de moment ,ele predomina in aceste versuri fiind destul de surprinzatoare uneori! ;)) ...noaptea dand tonul perfec.Da este un strop si de Bacovia ,insa mult mai vesel...am repetat ieri despre ele si poate s-a imprimat ceva cand s-au trezit aceste sentimente.Ma bucur foarte mult ca ti-a placut si te astept oricand pe aici. :*
      More hugs for you to! >:D<

      Ștergere
  2. Totul e rece în jur,deşi e vară.Timpul mereu a fost ca un pumnal de gheaţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot spune decât că am trăit fiecare cuvânt şi fiecare emoţie pe care ai reuşit să le transmiţi . Aproape că m-am "hrănit" cu rândurile ce poposesc în postarea ta incredibilă . Nici nu știi cât mă bucur că m-am întors să-ţi "savurez" fiecare idee . >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare mult ca te-ai intors si sper ca ne vei incanta cat mai curand cu postarile tale pline de caldura sufleteasca! <3

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic