Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 8 martie 2014

Conversație interioară



- mă auzi ? 
- eu te aud și când taci ...
când inima-ți schiopătează pentru a o umple pe a mea
- îmi era atât de frică să nu stric cortina iubirii noastre
- să nu-ți fie ...poate că în Eden este cald ,este bine ,
însă pulsația asta tremurândă, ce o simți în căușul trandafiriu al mâinii...
este a ta-n absolut
- mi-e rece și nu vreau să-ți sfărâm inima-n țurțuri de neînțeles
- chiar de-ai fi Crăiasa Zăpezii , eu aș fi Ra și ți-aș topi acel neînțeles ,
c-un pârâu dintr-o sărutare și-ar disparea-n dulcea uitare 
- mi-e copil sufletu-naripat de prezența ta ,nu vrea să se desprindă
aleargă și se joacă cât îl țin picioarele
- eu iubesc femeia din acel copil firav ,cât mă ține inima de mult
și mai mult până-n infinit și-napoi
- mi-e dor pentru atunci când ,o să-mi fie dor să te ador
- eu îți voi fi permanent, în fiecare clipire a ochilor , în fiecare sunet ce-l vei gusta
în fiecare cuvânt ce-l vei afla ,dar cel mai des îți voi fi aici...
sus în stânga sensului meu, cea a pieptului tău
- mi-e negru, că vreodată nu voi găsi întrerupătorul potrivit către lumina sufletului
- acel întrerupător, trăiește odată cu existența mea 
pentru tine ,niciodată nu va fi nici măcar noapte 
- mi-e visul mult prea scurt încât , nu concep ,că într-o zi vei dispărea
- a fost un vis ,atunci când visam să te pot atinge ,să te pot simți ...
însă acum realitatea m-a răsplătit cu tine să te pot fereca cu-n potop de iubire
- mi-e așa poftă să te pot iubi înzecit, până la ultima suflare ,
până ce Soarele și Luna se vor cuprinde în brațe și vor dansa pentru noi...
mi se închid pleoapele și vreau să dorm în clepsidra mea de fericire,
ce a brațelor tale 
te iubesc nesfârșit ,până ce și vidul va îngenunchea stingherit  în calea iubirii mele,
te iubesc pe tine...răsăritul ființei mele
- și eu te iubesc ,grădina mea plină de sentimente 
și eu...

...
- ști ceva ?
- ce ?
- aseară am vorbit cu inima ta
- și ce ți-a spus ?
- mi-a spus că mă iubește 

6 comentarii:

  1. frumos..as vorbi si eu cu inima cuiva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de asdfghjk, pot sa spun ca vreau si eu! :))
    Te-am tucat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate o sa ai parte in curand.
      Multumesc de vizita ,pupicii! :*

      Ștergere
  3. De obicei există o legătură fluidică între minte și inimă.E greu să o percepem și e aproape imposibil de realizat că există.Cu toate astea,ea e acolo.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic