Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 15 mai 2016

Mi-ai prins fluturii în palmă


Mi-ai prins fluturii în palmă şi mi i-ai legat de sufletul tău,
Cu sărutări ce au mireasmă de catifea şi dor
Mi i-ai prins mai întâi uşor, 
încât să ameţească de atâta amor
Mi i-ai sechestrat în umărul tău dezgolit,
ce-mi cerne vise şi emoţii cu luna la geam
Mi i-ai oprit cu împletitura palmelor tale peste ale mele 
Mi i-ai dorit
Le-ai vrut fiecare aripă, fiecare bătaie a lor,
I-ai contopit cu zâmbete și ochi senini
Ești un fugar ce-mi face dorințele să amuțească,
Ești eternul ce nu-mi va lăsa fluturii să cadă 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic