Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 17 decembrie 2012

Din kilograme de răbdări există o inimă ...

Rabzi când totul miroase a fum ce-ți îneacă sufletul a melodramă ,rabzi când picioarele îți sunt făcute bucăți și simți cum trupul  ți se desparte.Rabzi de tot ,de tine.
Îți cuprinzi mâinile și parcă vrei să-ți smulgi carnea și totuși nu te dai la fund iei o gură de aer și mergi așa cu trupul făcut bucăți ,împietrit de tot ce a cunoscut...
Dinți încleștați emană veșnica lor împotrivire , vor să dea drumul cuvintelor pentru tine ,fără să rabzi ... într-o celulă plină de indivizi ce își ațintesc privirea către tine ,te încuie într-un borcan,te condamnă la răbdare.Aceea care îți sfâșie ființa ,doar tu ești singurul care poți spune ,cel care trebuie să se împotrivească crizei de răutate.Nu.nu ești la fel și categoric niciodată nu vei fi ca cei ce vor să-ți împăienjenească gândirea de ce au  fost ei ,nu tu ești doar tu:în trecut ,viitor și prezent.Iar aceste răbdări nu îți vor face decat să-ți facă sufletul mult mai puternic ,să aduni la streașina inimii tot ce-ai învățat și tot ce vei învățat în tot decursul aței acestea lungi și atunci vei ști să alungi răbdarea.Pentru că în spatele ei și în spatele a tot ce va veni vei putea să nu cazi în genunchi.De ce ? pentru că ai o inimă.

28 de comentarii:

  1. imi place ceea ce ai scris,este foarte adevarat.
    de cate ori nu am trait si eu astfel de sentimente...dar mi-am dat seama ca timpul le vindeca pe toate.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le vindeca si te face si mai puternic ,ma bucur tare mult ca iti place si ca citesti! :)

      Ștergere
  2. răbdare,răbdare.Şi eu mi-am dat seama că aceasta este singura cheie a tuturor..mai ales când iubeşti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! :) numai ca aici nu e vorba de iubire ci te celelalte persoane care te fac un om "mic" si de aceea trebuie sa rabzi dar mai mult de atat sa te aperi.

      Ștergere
  3. Daca nu ai rabdare e mai mult decat necesar sa inveti sa ai.Cu cat suntem mai rabdatori cu atat raspla va fi mai mare.
    Te puuup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ,asa este! Dar rabdarea se cam pierde atunci cand toti te "lovesc" din stanga si din dreapta dar tot trebuie sa rabzi.Te pup si eu! :*

      Ștergere
  4. In fata persoanelor care te fac om ,,mic"(asa cum ai spus tu) nu trebuie doar sa rabdam si sa trecem cu vederea. Aceste lucruri sunt in prima faza, daca situatia continua trebuie sa actionam si noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta trebuie sa actionam,desi de multe ori uitam sa o facem si ne inchidem in noi.Dar cu timpul vom invata sa o facem mult mai bine.

      Ștergere
  5. Un premiu la mine pe blog: http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/12/un-mic-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa postarea.>:d<
    Chiar daca simtim ca numai avem putere, tot trebuie sa avem rabdare din toate punctele de vedere ca stii doar cum se zice : Graba strica treaba. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,>:D< ai perfecta dreptate,rabdarea ajuta in toate cauzele dar ne mai trebuie sa ne si aparam ... propria fiinta.

      Ștergere
  7. Superba postarea, mi-au dat lacrimile, e foarte profunda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm...inseamna foarte mult ,chiar sentimentele acestea le-am simtit si eu cand am scris.

      Ștergere
  8. Cand esti doborat trebuie sa te ridici si sa mergi mai departe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In acel moment te simti doborat si vrei sa nu te mai ridici dar orice s-ar intampla de fiecare data trebuie sa mergi mai departe...

      Ștergere
  9. Mă așteptam să găsesc o poezie, dar ultimele cuvinte m-au atins enorm: ”pentru că ai o inimă”.
    Pentru că avem o inimă trecem peste multe lucruri, dar din păcate unii oameni devin roboți...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ma bucur enorm sa"aud" asta
      Ai dreptate din pacate uni cam uita sa o foloseasca ,pentru ca oricat de "roboti" ar fi ea tot acolo va ramane mereu.Inima ne face umani...

      Ștergere
  10. Buna! Ai o leapsa de la mine chiar aici >>> http://vorbeinvant-gabriela.blogspot.ro/2013/01/in-primul-rand-as-vrea-sa-ii-multumesc.html#comment-form . Sper sa iti placa si iti doresc un an nou fericit! La multi ani! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,am facut-o! >:D< Si eu iti doresc un an nou cat mai fericit,la multi ani. :*

      Ștergere
  11. De ce ? Pentru ca aveam o inima.
    Si trebuie sa rabdam,trebuie sa analizam fiecare situatie in parte,trebuie sa ne justificam ceea ce s-a intamplat si ceea ce ne-am dori sa se intample..si totusi,rabdam ! Si suferim pentru ca ne pasa..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este ,atat timp cat vom avea o inima mereu ne va pasa ,indiferent daca zicem ca nu este asa!

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic