Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 2 ianuarie 2013

Un an , o viață ,un infinit ... Te iubesc,tu ești cel dorit!

A fost o iarnă plină de dorințe însă doar una am vrut să fie a mea ,să îți simt plusul inimii dansând ... ea să fie a mea.Să mă eliberez de mine ,să las valurile de emoții înghesuite în al meu suflet pe atunci mic și amorțit sub privirea ta trandafirie ce vibrează candoare și plăpânda nemurire ... a două suflete ,sub două trupuri ce-și țin strâns în maini o dragoste nebună și liniștit de pură.

Primavara,primavăratică ne-a stropit cu soare și cu miros dulceag de ghiocei.

O vară stransă ne-a mângâiat drumul ,ne-a adus față în față cu noi ,doar doi.Lunecând atât de strâns ,depășind persoana ce cândva era la singular cea ștersă,cea uitată...ea atunci a cântat ,a știut ,a zâmbit ,pentru că ea de atunci a iubit.Și am trăit într-o vară aglomerată ,o libertate necontrolată ... ne-am prins de mâini și am fugit departe peste munți ,peste ape și cât mai departe ... doar atât noi și o minune într-un geamantan fără nevoi.

Toamna cu crengile ei mari mai mult ne-a unit într-o singură ființă alergând în sus, în jos ,scurgând timpul in două.Am crezut în ea ,da ! Mereu a alergat în mintea mea  ,mereu o va face ... dragostea nu are  termen de comparație ,nici o explicație ,nici o condamnare ... ea doar iubește.Am vrut să fiu plină de tine ,să-mi rămâi imprimat căzut în al meu gol de mult lăsat. Am renăscut o dată cu tine ,am învățat să fiu optimistă ,că nu există nu se poate! Am învățat să trăiesc doar cu iubire ... 

Nici nu știu cum el a trecut ,nici nu știu parcă a fost acum un minut ...Timpul e trecut însă clipele înzecite sunt legate bine.
Răsăritul a fost ca un apus la lumina unei nopți ,
Ce-mi place să-ți ador chipul adormit!
Un an o viață ,un infinit ... Te iubesc ,tu ești cel dorit!

16 comentarii:

  1. Your blog is very nice! I'm your new follower from Italy! Hope you'll follow me too! http://micolcirid.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!Cred că iubirea dintre voi nu are limite.Eşti o norocoasă,crede-mă!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. De fiecare dată cînd vreau să citesc ceva frumos, o dragoste curată o găsesc la tine!
    Dumnezeu te-a binecuvîntat cu o astfel de persoană!
    Te îmbrățișez cu drag și pentru că sunt o visătoare( sper să nu te superi) clopote de nuntă? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha m-a amuzat comentariul tau ;)) vor veni si ele dar nu inca ,este timp. ;))
      Ma bucur tare mult ca asa este ,multumesc din suflet!

      Ștergere
  4. Sunt convinsă că vor mai urma,cel puţin încă patru anotimpuri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa sa ramaneti toata viata!
    si eu cu perechea mea traim o poveste de dragoste fara sfarsit.unul fara altul nu putem sa existam,de aceea noi ne traim iubirea in liniste, in doi, ca pe o comoara delicata pe care vrem sa o ferim de orice pericol.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric asa va fi! Ma bucur mult pentru voi ,sa fie tot timpul asa pentru ca iubirea nu ti-o poate lua nimeni.

      Ștergere
  6. Ce romantic scrii! <3
    Imi place enorm cum gandesti si chiar ma bucur pentru tine, pentru voi! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult! >:D<
      Multumim , cand iubesti te ajuta sa gandesti asa si sa fi mai altfel decat te asteptai.

      Ștergere
  7. Romantism sublim printre randuri.Si eu cred ca veti avea parte in continuare de alte anotimpuri incantatoare.
    Te pup dulceeeee!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Un an nou in care sper eu ca suntem mai puternice !:*
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic