Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 28 ianuarie 2013

Vise ce trăiesc.

" un vis strecurat sub cămașa sufletului tău 
înghețat ,dezghețat de o atingere ... "

vise legate la spate ,
ce tresar din fluturi și culori 
iubiri ,
un ac legat de o dorință
freamăt neîncetat de șoapte
...
chipul acela văzut în zori
miros pribeag de tine
lipit de-a mea inimă bătândă
cutreier și emoții ,
pe-o ramură stângace 
ard trupurile 
și transpiră roua
...
un întreg de noi
e în ceață 
căldura mâini tale îmi dezgolește fața
adorm învelită cu atingerile sufletului tău 

15 comentarii:

  1. Vise ce trăiesc printre versuri de iubire şi drag...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vise ce trăiesc cu speranță că într-o zi vor fi viață...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vise...
    Ah, visele astea.
    Frumoase versuri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi era dor de randurile tale.O poezie sublima!:X
    Hugs>:D<:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult scumpa mea >:D< si mie imi este de alea tale. :o3
      more hugs you to! >:D< :*:*

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de apreciere! Dar mereu e loc de mai bine ,dar cand simti totul vine de la sine...

      Ștergere
  6. Visul tau sa-ti fie implinire si plin de alb.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic