Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 18 februarie 2013

Infinit.

petale ,pași desculți ,tu 
două cești de ceai atârnă obosite spre libertate 
mâna ce-mi adoarme suvițele dezordonate
compas de emoții pline
văd rouă de iubire în ochii tăi 
și repir ...
stăm alungați de orice suflare
aici pe insula noastră adormită
veșnic deconectați de realitate
sorbind stelele din noapte
pulsul scânteiază a raze de soare
trupurile amestecate de sentimente gemene
în infinitul în care ne vom scălda zilele de viață
cenușiu ,viitor ,două mâini împreunate
banca ruginită ne leagănă și acum
a infinit de iubire plină

14 comentarii:

  1. Hmmm cît sentiment, cîtă pasiune, ce mare dragoste.
    Îmi place cum lași ca fiecare cititor să își muleze inima pe versurile tale și să cîntați împreună dragostea! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca pot face asta ,atunci ma bucur tare mult ca v-am transmis si voua aceste sentimente! :)

      Ștergere
  2. Foarte frumos:x
    Am observat ca nu prea ai mai postat pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult! Pot spune ca timpul si cateodata oboseala numai imi permit atat de mult :\ dar mereu imi voi face timp. :)

      Ștergere
  3. minunat!
    frumoasa este si imaginea!
    superba imbinarea dintre ele!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai creat o imagine romantica sublima!
    Take care!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place ce citesc...e o atmosfera linistita plina de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  6. da,mi-a placut foarte mult! dragostea si atentia fata de detalii, merg mana in mana!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic