Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 10 ianuarie 2013

Imperfecțiune liberă.

ador imperfecțiunea-mi hrănită de ani ce au căzut
sub un puzzel ce-mi zumzăie a clinchete rătăcite
terifiant de bine strâng inocența retrasă de mână
alerg ,cuprind și respir ...
visele stinghere de pe trotuar 
cu un ochi tac ,iar cu altul aud 
pleoapele-mi strivite zbier necontrolate
imperfecțiunea la pătrat e un dar ,
eliberat și așteptat
ce a prins rădăcini în inima-mi tencuită de fluturi
ciudat de ciudată , 
și adânc
 îmi strigă eul imperfecțiunea
 ce mi se revarsă până în ultimul por
                        
                                                                                    " - ești aici și astăzi și mâine
                                                                                     continuă să fi diferită și frumoasă prin aburi sufletului
                                                                                     asta îți va ține imperfecțiunea aproape. "
                                                                                 

19 comentarii:

  1. Scrii atât de frumos încât nici nu mai ştiu ce să spun.Ei bine,nu există perfecţiune,deci până la urmă,toţi suntem imperfecţi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar imperfect.:) nu exista desi uni pretind ca o au,pot sa o ia pe toata eu veau cat mai multa imperfectiune.

      Ștergere
  2. Superb spus, imperfectiunea ne face unici si minunati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este! Iti multumesc tare mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos dar eu nu as cuprinde visele pentru ca deja am prea multe ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era o metafora sa le cuprinzi ;)).Oricat de multe ar fi le poti prinde si indepini... pentru ca de aceea sunt vise ca sa devina reale.

      Ștergere
  5. Viata este perfecta cu imperfectiuni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, cat de frumos ^.^
    Unora chiar ar trebuii cineva sa le deschida ochii..ma refer celora care pretind a fi perfecti..este ciudat..nu`i pot intelege >.<.
    Imi place foarte mult ce ai scris.;3
    Hugz and kisses.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! >:D< ma bucur ca ti-a placut si ai perfecta dreptate.
      Hugs and kisses you to. :*

      Ștergere
  7. Adesea ajungem sa adoram aceste imperfectiuni.Ai scris mai mult decat superb si imi era dor de articolele tale care au fost mai rarute.
    Pupici dulci!>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da le adoram!
      Timpul nu prea imi permite sa scriu atat de des din pacate :\ ma bucur ca iti era dor. :">
      pupicii. :*

      Ștergere
  8. "esti aici si astazi si maine", as vrea sa raman cu acest gand!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos scris! Suntem imperfecti si asta este minunat! Pacat insa ca cei din jurul nostru au pretentii ca noi sa fim perfecti si nu se privesc in oglinda sufletului sa se vada intai pe ei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare pacat ,sunt total de acord ... ma bucur tare mult ca ti-a placut.

      Ștergere
  10. Total de acord cu tine!
    Si...de acord si cu comentariul precedent...de ce atatea cerinte, nu stiu...
    "esti aici si astazi si maine..."
    ...perfectiunea mea, esti tu langa mine.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic