Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 4 aprilie 2013

Frumosul meu niciodată.


Atunci când lanțul greu și ruginit îmi va umple gâtlejul de sângele ce-mi zvâcnește interiorul, îl voi spulbera pe de-a-ntregul ,voi domina cuvintele ce-mi instalează cerul gurii anevoios si-l pompează atunci când nu trebuie ,voi răbda și niciodată nu îți voi da drumul la mână.

Voi savura conflicte ce-mi fac mintea să câștige în defavoarea inimii,pentru că ea e mereu cu nasul pe sus și lovește cu biciul doar literele "istețe" ce vor să prindă un loc în fața din spate ...acolo unde erau aruncate ,în beciul întunecat.
Ca o clepsidră îmi lăsam genunchii încrederii să se ducă în jos ,tot mai jos iar cu fiecare firicel îmi împingeam gândurile în palme și îmi zâgâriam fața cu ele.
Dar inima ...
Ea a strigat și a spulberat furtuna ce încă nu se întețise ,ea a adus valul de lumină și steagul alb s-a fluturat deasupra noastră.Atunci ca și la început am știut.
Că atunci, când clădești o clădire cu sentimente nu le poți spulbera pur și simplu ... trec multe furtuni ,multe ploi, ninsori dar clădirea aceea nu va fi dărmată chiar asa ...
NICIODATĂ, DOUĂ INIMII O VOR ȚINE MEREU RIDICATĂ!

14 comentarii:

  1. Mi-a placut mult postarea, transmite atat de multe. Iar sfarsitul e mirobolant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca odata si-odata o sa se darame cladirea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asa crezi si vrei sigur asa se va intampla,insa daca crezi o vei face sa ramana in picioare.:)

      Ștergere
  3. Daca tu crezi in visele tale si in ceea ce simti,indiferent de ceea ce spune lumea,totul poate deveni realitate:)
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca toti ar trebui sa creada.:)..iar al meu nu este doar un vis este ceea ce se petrece in realitate.:*

      Ștergere
  4. Ce frumos ai spus! Daca iubirea dainuie, este evident ca ce construim impreuna cu dragul nostru nu are cum se se destrame. Cred tare mult in aceste cuvinte puternice. Jumatatea mea ma aproba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa si trebuie.:) multumesc tare mult si pentru cuvintele tale.

      Ștergere
  5. Exact..atunci cand cladesti o cladire cu sentimente nu o poti spulbera pur si simplu..

    RăspundețiȘtergere
  6. Niciodată să nu spui niciodată!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine nu se pune aceasta problema,pentru ca sunt sigura de ceea ce zic si simt!

      P.S Imi pare atat de bine ca ai revenit,ti-am simtit foarte tare lipsa♥panda adorabil.:x:*:*

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic