Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 29 martie 2013

Plutire , șaizeci.

șaizeci de secunde lipite cu ipsos în iubire
dansul lebedei albe ce-și înalță ciocul melodios 
șaizeci de sclipiri ale unui minut  în treacăt 
adormi împletit în visul de șaizeci de clipe 
amorțeala zilei friguroase te-a împietrit , 
în șaizeci de molecule îndesate în propriul corp

un geamăt de șaizeci de decibeli ,de bucurie
șaizeci de zile în care l-ai ținut de mană ,l-ai sărutat ,l-ai savurat
șaizeci de ani înnodați într-o eternitate , înghițită în propria-ți ființă 
șaizeci scurt , îndelung
o sticlă înfundată cu ei plutește pe marea învolburată 
în șaizeci de vâsle date 
spre asfințit.



15 comentarii:

  1. Saizeci de sentimente exprimate in saizeci de sclipiri,
    Care m-au impresionat si asta vreau sa stii,
    Fiindca ador fiecare cuvant in parte,
    Pe care ni l-ai dedicat cu sinceritate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, ce dor mi-a fost de versurile tale pline de sentiment...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura asa mult cuvintele tale si ca nu ai uitat de ale mele..

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase versurile! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :D eiii, ce frumos! <3 acum cand o sa mai vad 60 o sa-mi amintesc cu siguranta de poezia ta:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei ,ma bucur ca ai trecut pe aici si ca iti place ce ai gasit.:) te mai astept oricand si desigur am sa trec si eu pe la tine.Multumesc mult de vizita!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase versuri, asa cum ne-ai obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Saizeci de secunde si mii de emotii pe care le-ai transmis!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc din suflet ,asa este mereu!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic