Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 24 mai 2013

Dor profund

nici genele nu au somn de dor
nici inima nu stă liniștită deloc , îi e teama cenușie
și dorința mult mai vie
e noapte lină , și cearșafurile zac întinse
suspină cu mine podeaua de liniște
îi e dor locului de îmbrățișarea ta ,
e liber și așteaptă să te poată atinge ,
să te poată revedea
dar mai dor îi e sufletului meu ,
să te respire , să te iubească în neștire
atât de dor profund ,de tine ...
iubire !

12 comentarii:

  1. Iubire profunda si totodata cruda tot inceputuri a ceea ce e iubirea si dorinta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dor frumos e in sufletul tau...
    Ai reusit sa-mi transmiti prin randurile tale emotie si neliniste...
    Te pup scumpo!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai simtit ,exact ceea ce am vrut sa transmit!
      Te pup si eu Andreea. :*:*

      Ștergere
  3. oh, văd că ți-e tare dor.. și din postarea ”Rămâi” tot dor reiese.. și mie mi-e dor:( suntem două cu un dor nebun.. bun venit pe tărâmul dorului :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,chiar asa este ;)) ... insa si dorul asta e bun la ceva ne face sa simtim lucruri frumoase ,lucruri ce s-au intamplat alaturi de acea persoana...

      Ștergere
  4. Iubire! :)
    Un cuvant foarte frumos, la fel ca versurile tale! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si un sentiment minunat! :) iubirea este totul...
      Multumesc foarte mult! >:D<

      Ștergere
  5. noua ni se face dor, din clipa de cand plecam unul de langa altul...golul pe care il simt il poate umple numai el...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic