Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 10 mai 2013

Rămâi.


" Cerne-mi pe obraji scântei de emoții și lasă-le să se evapore cu speranță "

Rămâi în nopțile înghesuite și fără vise ,
Rămâi în zilele reci ,ce vor doar iubire
Rămâi și-mi soarbe ușor fiecare sărut,
Rămâi căci sufletul mie-mut , în necunoscut

Rămâi și-mi poartă  încet ființa pe tavă
Rămâi și trezește-mă ,cu un zâmbet adormit în fiecare dimineață
Rămâi în locul tău cald,lângă mine
Rămâi și îmbracă-mă cu cămașa ta ,să fiu plină de tine

Aș vrea să rămâi mai mult ,nu doar o viață!

9 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. In fiecare secunda in care nu e langa mine imi este dor...multumesc!

      Ștergere
  2. Se vede cât de mult îţi doreşti să fiţi împreună!Ce frumos e totul când iubeşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La un moment dat se va intoarce si va ramane.:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte multe imagini frumoase... dragostea asta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar frumoase randuri, daca n-ar fi fost asa acum nu ai mai fi scris atat de frumos :D

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic