Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 24 iulie 2013

Trăire divergentă

interior ,exterior ,drum,paşi ,linie dreaptă ,ascult ,vreau ,trăiesc ,complicat ,simplu

Eliberez minutele şi vântul ce-mi suflă în creştetul sufletului ,adie în terapie diurnă precum o cascadă de fluturi abia ieşiţi din cocon.Se simte echilibrul metafizic cu miros de scorţişoara dulceagă ,a vară plină în paşi de dans .Urâtul devine frumos cu un sărut.Transformare, ce atinge un nescunoscut.Trăire ,căci îmi pulsează în vene emoţii şi explozii dezordonate ,necontrolate, cu valuri de adrenalină sparte.
Sunt la capăt şi în faţă ,drumul e prelins în zigzag cu coji de porotocale.E aspiraţia ce mă aşteaptă desculţă după colţ ,calcă în cioburi ,în petale fine ,în uitare şi maturzare.Infuzie de memorii agăţate sub colţul guri ,se dizolvă într-o armonie precară, alungă negura ,dispar.

Avalanşa de voci mă strigă ,mă inundă de electricitate ,bizar ... doar una îmi rupe lanţurile într-un crescendo ambiental.
Divergenţa mi se înfiripă dincolo de coaste ,de inimă ... deosebit simbol aplicat în adânca vibraţie interioară.
E minunat cum iţi urlă recalcitrant ,în fiinţa ce devi ,în fiinţa ce eşti tu!

10 comentarii:

  1. Ganduri frumoase exprimate sublim.
    Intotdeauna reusesti sa ma impresionezi prin viziunea ta optimista asupra lumii...
    Pupici dulci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori sper sa fiu mai optimista de atat ,mai ales atunci cand ma paraseste.Pupici :**

      Ștergere
  2. Ce dor mi-a fost de postarile tale :o33
    Imi cer scuze ca am cam disparut de pe aici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au fost de ale tale si de voi in general ,imi pare nespus de rau ca nu am mai intrat asa des :( dar o voi face ... :*

      Ștergere
  3. Toate cele bune draga Roxy.
    Ma bucur ca ai scris din nou!:3
    Pupici si ai grija de tine!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai trecut din nou pe aici :*
      Si tu sa ai grija de tine!

      Ștergere
  4. Viaţa fiecărui om e o cale către sine însuşi, încercarea unei căi, intuirea unei poteci. Nimeni nu a fost vreodată pe de-antregul el însuşi; şi cu toate astea, fiecare tinde spre asta, unul mai înăbuşit, altul mai senin, fiecare cum poate. În fiecare suferă creaţia, în fiecare s-a întrupat spiritul, în fiecare se crucifică un Mântuitor. Venim din acelaşi abis însă fiecare tinde, ca o încercare şi o aruncare din adânc, către propriul său Ideal: ne putem înţelege unul pe altul, dar de explicat se poate explica fiecare doar pe sine însuşi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat de frumos si adevarat in acelasi timp.
      Multumesc mult pentru vizita!:)

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic