Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 29 noiembrie 2013

Miros de portocale


Simt miros profund în încheieturile tale ,miros adânc ,dulceag.Convulsii de plăcere îmi respiră sub pași temători și rigizi asemenea unei coji de portocale.Sub sâmburi ce vibrează o poveste în devenire ,o poveste plină de suspine ,trecut ,prezent și viitor, o poveste ce nu a încetat nicicând să fie. A NOASTRĂ! E sărbătoare ! Și îmi proptesc capul sub copacul inimii tale, mă îmbie.Mă dezmierzi cu fiecare atingere a ramuri tale ,îmi miroși existența ,freamătul din care sunt făcută și mă hipnotizezi din ce în ce mai mult. Simt lipsa de aer și doar aroma ta mă mai eclipsează ,o respir cu atâta foame ,doar eu, doar pentru mine! Portocalele sunt un însemn divin ,un însemn ce-mi evadează emoțiile până pe șira spinării.Chiar de-i trecut ,chiar de-i târziu nu va înceta să fie precum un basm într-o seară de decembrie.Zgribuliți într-un colț ...doar de noi știuți cu gândurile împachetate. Departe.Nu ne vom ofili ,vom rămâne proaspeți și vom reînvia cu siguranța de a fi iar și iar împreună .Sub același ceas ,sub aceeași seară de decembrie ,sub aceiași noi ,sub aceeași iubire ...sub același miros de portocale.

Aș vrea să fugim dincolo de toate ,de lume ,de ei ! Să simțim doar o singură bătaie ce ne ține de mână, cea a inimii  noastre și o adiere prea amețitoare de portocale.

8 comentarii:

  1. Nu ești singura care simte toate astea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa aromă scrisă a cuvintelor.
    Reuşite emoţii... emoţii ce se apropie de perfecţiune!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta am și încercat să fac (atunci cand simți totul vine de la sine) ,deși perfecțiunea nu există ...apreciez enorm ce ai spus.
      Mulțumesc draga mea ,pentru cuvintele tale! :)

      Ștergere
  3. Mmmm.. :3 Ador portocalele și deja parcă le simt mirosul datorită postării tale. Știu că sună ciudat, dar e tare delicioasă postarea ta. :3 Mirifice cuvinte ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur din suflet pentru asta ,chiar inseamna enorm pentru mine! :3
      Multumesc pentru vorbele tale frumoase scumpo. :*

      Ștergere
  4. Mi-am adus aminte ca mi-a spus cineva odata ca atunci cand mori miroase a portocale...
    M-a imbratisat articolul tau, s-a pliat pe sufletul meu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si atunci cand iubesti ,cand simti depinde de ce miros iti raspandeste inima...
      Cu drag ,iti multumesc si ma bucur ca am putut face asta.

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic