Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 14 noiembrie 2013

Tăcerea asta urlă...


"  O îmbrățișare poate cicatriza lipsa minutelor și orelor în care nu ești aici ,un infinit de îmbrățișări îmi pot ridica inima pe un piedestal ... dar tăcerea din privirea ta îmi poate salva sufletul din paragină."

Simt pulsul cum crește ,simt un gol apăsat de aripi ce-și iau zborul...simt cum te simt până-n măduva oaselor.Ai gust tenace de dor ,te văd în note muzicale "do ,re ,mi ,fa" și crești cu fiecare partitură ce trece.Ești irezistibil! Mă cuibăresc în adâncul făpturi mele ca să nu-ți mai simt aura cum îmi fură tot ce mă înconjoară mă face să-ți fiu inseparabil , A TA! Deși zeci de decibeli mi-au păstrat tăcerea ascunsă ,stearsă ...poate.Ea nu s-a potolit niciodată ,niciodată nu o va face atunci când este vorba de tine.

tăcerea urlă în culori ,în fluturi , în reverențe ...
tăcerea urlă în emoții ,
tăcerea-i senină precum un stol de porumbei
tăcerea curge din atriul stâng ,în ființa ce ne cuprinde în infinit

5 comentarii:

  1. “ O taină foarte simplă: dragostea. Tot ceea ce ne fascinează în lumea neînsufleţită, pădurile, şesurile, râurile, munţii, mările, văile, stepele, mai mult, şi oraşele, palatele, pietrele, mai mult, noaptea, stelele, vântul, toate acestea, indiferente în sine şi goale de sens, se umplu de înţeles omenesc, fără ca noi s-o bănuim, conţin presimţirea dragostei.
    Cât îl uimea faptul că nu-şi dăduse seama până acum! Ce interes ar fi putut trezi o stâncă, o pădure, o ruină, dacă în ele n-ar fi fost implicată o aşteptare? Şi a cui aşteptare, dacă nu a ei, a fiinţei care ne-ar putea face fericiţi?”
    Dino Buzzati – O dragoste

    Descopera si tu taina dragostei. Vino pe:
    Web: http://designedfortwo.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/designedfortwo

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar e asa de frumoasa tacerea uneori...
    Ai grija de tine scumpa mea! :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic