Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 29 octombrie 2013

Gri colorat

văd nuanțe de gri colorate efemer... în oameni ,
le sfâșie ,gândul în precădere
tăcere,
suspină doar trimpul dintre ei,
ce trece...
pupilele se adună ușor în spaima existenței lor
și-ndură...
acel gust strașnic ,amar
ce-i inundă
de ce cearșaful gri le-a umplut unicul surâs ?
de ce sunt precum păpușile de la teatru ?
cu sufletul pe sfori...
târziu își simt și trupul; precum un val de mare,
noaptea...
un gri de plumb ,
și vântul este gri
pe acea cărare-n lume...
și îngeri sunt colorați în gri

8 comentarii:

  1. Multă emoţie în ceea ce scrii!
    Ai grijă de tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este exact ceea ce-am vrut sa transmit.Si tu draga mea sa ai de tine!:*

      Ștergere
  2. Ce frumos! Sunt o mulțime de sentimente pe care le ... scrii. Postarea ta are atâtea nuanțe de culoare, parcă asemănătoare cu toamna și muzicalitatea frazelor așa de lentă, liniștită..
    Îmi place mult. Mereu mi-a plăcut și sunt convinsă că mereu voi avea o atracție specială pentru ceea ce scrii. Succes în continuare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur atat de mult pentru asta , ca nu ai uitat de cuvintele mele si ca le apreciezi in continuare.Multumesc enorm si eu iti doresc numai bine! :*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nostalgie de sentimente.Si eu te pup! >:D<

      Ștergere
    2. exact la asta ma gandeam si eu...nostalgie de sentimente...pff
      frumos scris!
      :*:*

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic