Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 11 decembrie 2013

În această zi s-a născut fericirea mea !

Ziua de 11 decembrie va rămâne necontenit întipărită în mintea ,în sufletul și în inima mea.O zi plină de festin ,ce mi-a deschis poarta către fericire ,o fericire niciodată cunoscută.Necondiționată.Împlinită doar în preajma ta ,o zi ce mi te-a adus PE TINE.
Mii de emoții ,mii de sclipiri și un amalgam plin de speranță am întâlnit atunci când te-am zărit, speranța de o nouă "eu" ,speranța de a zâmbi mai mult ,speranța de iubire.A TA !
Sunt cuprinsă de tenacitate atunci când te am în brațe ,de parcă un infinit de luceferi ar cânta în cor ...iubirea noastră.Sunt cuprinsă de o gingașă contemplație ,când nu-mi mângâi dorul despărțit de apus. Sunt cuprinsă de tine până în miezul inimii mele, și-n întreaga ființă. Sunt cuprină etern, să-ți pot auzi tăcerea din privire.Sunt cuprinsă într-o zi de decembrie ,în care fulgi de nea dansează la gura sobei. Sunt cuprinsă de fericire,de existența TA pe vecie.

ÎȚI MUȚUMESC CĂ MI TE-AI ADUS PE TINE!

La mulți ani iubitul meu ,te iubesc !

8 comentarii:

  1. numai atunci cand esti cu adevarat fericit poti scrie atat de minunat.
    ma bucur enorm de mult pentru tine.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet ,draga mea!
      De multa fericire sa ai si tu parte. :*

      Ștergere
  2. La mulți ani! Să fiți fericiți,și sper să vă văd la fel de frumoși și peste 30-40 de ani,îmbătrânind împreună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata viata si dincolo de ea chiar!
      Multumim mult Raisa. >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic