Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Speranță-n stele

licurici.miazăzi.eu.tu.și-o iubire

mi-era dor să-ți scriu sufletu-n emisfere,înalte de-o mie de respirații
mi-era dor să-ți mângâi pleoapa, cu buza ușor crăpată
să-ți țin întreaga mângâiere ,un infinit nu doar o secundă
mi-era soare încât aș fi vrut să explodez 
mi-era lună și ușor aș fi făgăduit să te luminez
mi-era scânteia ,de-ați strecura calea lactee într-un surâs
mi-era senin ,să pot opri clepsidra ,măcar pentru o zi și-o noapte
mi-era târziu ... și-n șoapte să te pot culege... aș vrea
mi-era crepuscul ,să te pot vedea
mi-era dorința ...
mi-erai tu ,luceafărul ce mă veghea

8 comentarii:

  1. E bine cand e speranta in stele, e bine cand ai un luceafar care sa te vegheze, si cand ai dorinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorinta,speranta dar mai ales iubirea pot face ca totul sa se indeplineasca

      Ștergere
  2. Eu cred că totul ne este acolo,scris.Trebuie să știm să citim,să trăim într-o continuă metanoia.

    RăspundețiȘtergere
  3. iubirea genereaza totul...
    iar stelele sunt cele care o lumineaza spre noi.<3
    minunat scris.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stelele inspira si consemneaza totul intr-o atmosfera divina.
      Multumesc mult scumpo! :*

      Ștergere
  4. Speechless, scumpo. Ca întotdeauna iubirea inspiră rânduri superbe.
    Ai grijă de tine! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubirea ne este necesara in orice ,in inspiratie dar mai ales in viata.
      Si tu de tine! >:D<

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic