Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 27 ianuarie 2014

O lume mai bună ...

muzică clasică.chipul rugător al mamei.copil

vrei să vezi o lume mai bună
unde sforile trase și atinse de cenușă ,
cheamă uitarea-n genunchi
vrei să vezi risipa de oameni reci ,
precum un clovn în agonie...
o vrei departe ,în oceanul de grămezi pietrificate
vrei o salvare, în chip de stea căzătoare
un cer mai albastru ?!
sau poate, măcar într-o zi câte un zâmbet
vrei să poți planta o strălucire ,
pe fiecare fereastră a sufletului închis


vrei o lume mai bună dintr-un ghem de ață
o lume ...
de unde nu poate să fie

9 comentarii:

  1. Către imagini puternice ai folosit, imi place mai ales contrastul de rugăciune în cenuşă, arata decadenţa umana. Cu toţii ne dorim o lume mai bună, dar facem asa puţine în privinţa asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ,asta am simtit in momentul de fata ...din pacate.Putem face asta chiar daca nu ne dam seama ,cu un zambet de exemplu ,chiar daca ei nu ne lasa si sunt plini de raceala ,o lume mai buna macar o putem visa...

      Ștergere
  2. O lume mai buna, putem sa o facem daca dorim si ne punem faptele la contributie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate dar din pacate nu toti gandesc asa ...exista si genul acela de oameni reci care fac lumea asta asa "inghetata".

      Ștergere
  3. cu totii cred ca ne dorim o lume mai buna...trebuie doar sa contribuim cu totii la asta.
    Roxy as fi incantata daca mi-ai lasa parerea ta despre povestea ce am inceput sa o postez pe blogul meu wordpress...
    te pup si te citesc in continuare...:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord! :)
      Sigur acum ma apuc sa o citesc >:D< multumesc si eu foarte mult ca treci de fiecare data pe aici.

      Ștergere
  4. Da, vreau un cer mai albastru...
    Ai grijă de tine! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ,si eu!
    Grija de tine draga mea. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic