Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 29 octombrie 2016

Vers, creat din univers


Versul ce-mi umple fiinţa de speranţă,
Versul ce mi-a zidit amintiri cu fiecare dimineaţă,
Versul ce mă ţine de mână şi-mi spune noapte bună,
Versul ce-mi cuprinde temerile şi le aruncă departe, spre culmi uitate
Versul ce-mi ascultă tainele cu ardoare
Versul ce-mi ridică ancora sufletului atunci când vrea să o lase în apele înverşunate
Vers,
Creat din univers
Eşti al meu
Şi-ţi mulţumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic