Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 1 august 2017

Pilotul sufletului


Din nor în nor,
Alunecă o rază,
Nemărginită-i simțirea și credința
Din nor în nor,
Se avântă în furtuni,
Ea cade,
Din nor în nor,
Pecetea ce o credea dispărută revine
Din nor în nor,
Se adâncește tot mai mult
Din nor în nor,
Răzbește și iubește
Din nor în nor,
Pasiunea neîncetat în vene îi crește
Din nor în nor,
E pasager al ei destin
Cu dor...
Din nor în nor,
Pilotul sufletului ei
Îi ține inima în zbor

9 comentarii:

  1. Ai de capul meu...au trecut ceva ani de cand n-am mai intrat pe blogul tau :D Felicitari ca totusi mai pestezi din cand in cand :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult și nu am să mă opresc niciodată din scris. Mulțumesc și că încă mă mai "vizitezi" din când în când! :)

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks for Sharing :) and Hi, Greetings from Bacalagers Media!

    We are Bacalagers Media is a Smart Digital Media Platform that Presents Quality Content and Inspires All Young Children in Indonesia in Choosing and Sorting News Information Interesting About Lifestyle, Business, Health Tips about stimuno untuk balita and Latest Technology News.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi, my name is Misa. Thank for sharing. Your post is nice. And I will share 3 articel about my trip in Indonesia from my blog

    - 19 Hour Transit in Malaysia
    - One Day to be a Beach Girl
    - Star Hunting with HAAJ

    Hope you like. Regrads Misa

    RăspundețiȘtergere
  6. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Keadaan Perfilman Indonesia Saat ini, Cukup Meresahkan!
    - Bahaya Ngecas HP Pakai Laptop dan Solusinya

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic