Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 13 septembrie 2010

Doar amici.

Poate e mai bine asa,poate ne-am grabit prea mult si deaia totul a luat o intorsatura neplacuta stiu ca eu eram aceea care l-a inceput a vrut doar o amicitie dar inima a decis pentru mine,ca si cum o luasem razna.Si asa am indurat atatea certuri,dupa certuri...discutii neplacute fara nici un rost si degeaba.Cum se spune graba sctrica treaba si este perfect adevarat,acum numai vreau sa ma grabesc deloc nici tu nu vrei asta si ne este bine acum:).Poate este un inceput pentru toate si vom realiza ca aceasta prietenie la un moment dat va deveni mai mult de atat, atunci cand vom fi cu adevarat siguri ca ne dorim acest lucru.Timpul va decide asta dar noi vom avea in mare toata contributia,daca totul va decurge bine si frumos asta ramane doar de vazut.

4 comentarii:

  1. Dap stiu :| mai ales ca traiesc asta pe propia piele,dar asta e se ma intampla,poate va fi mai bine peste ceva timp. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. fata,trb sa vorbim..s-au intamplat multe de cand nu am mai vorbit noi..cert e ca de o saptamana,dupa 10 luni si cv care au insemnat mult,acum cica suntem "amici"..tu esti optimista,ma bucur pt tine ca potti trece usor peste..insa la mine e foarte greu.a fost mult,si nu pot,asa cum face el,ca dupa o saptamana sa zic ca mi-a trecut...nu te-am mai vazut pe mess,dar pana vin in buc,mai vb la tel.te-am pupat:*

    RăspundețiȘtergere
  3. wtf ? :O chiar trebuie sa vorbim bai :O bine la mine e alta chestie :-j dar la tine :O eu te-am vazut astazi pe mess dar trebuia sa plec pana undeva,sper sa vb cat mai curand..sper. :|

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic