Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 17 septembrie 2010

Mi-e dor de...


               
Mi-e dor de clipele in care speranta era mare si fericirea plutea usor in zare dar acum a disparut fara sa te intrebe daca te doare.
Mi-e dor de acele minute petrecute cand ma faceai sa uit de toate supararile,de tot si de toate ma faceai sa pot zambi chiar daca sufletul imi plangea.
Mi-e dor de imbratisarile tale care ma protejau si imi faceau sufletul sa zboare.
Mi-e dor de aceea privire uimitoare care doar daca mi-o aratai totul avea alt sens si fericirea era din ce in ce mai mare.
Mi-e dor de timpul neasteptat si de destinul care a vrut sa ne cunostem repede si neanuntat.
Mi-e dor de gandurile haioase si zambetele dragalase ce pe fetele noastre se deschideau atunci cand inimiile noastre erau atrase.
Mi-e dor de sfaturile si de vorbele tale ce ma faceau sa dau toate obstacolele din cale.
Mi-e dor de tot ce a fost si sper ca va mai fi...dar am putere sa cred ca vom putea reajuge mai mult decat prieteni intr-o zi.

" I want to stand with you on a mountain,i want to bath with you in the sea.I want to lay like this forever.Until the sky falls down on me. "

                           

3 comentarii:

  1. Si mie imi e asa de dor..dar trist e ca doar mie imi mai e:(..sunt mult prea multe lucruri:(..da fata,asa am zis si eu,si inteleg ce spui tu,dar degeaba gandim noi asa,daca el nu a facut-o..a considerat ca e mai bine si mai usor pentru noi cica,dar de fapt pentru el,sa ne separam,ca ar fi fost prea greu sa ne vedem mai rar..dar se putea.adica cum eu eram dispusa,si cum eu puteam,ar fi putut si el..dar,nu a vrut!si cel mai tare ma doare acum cand il vad cat de repede a uitat tot ce mi-a spus candva,si cum incearca sa treaca peste,ca si cum totul ar fi fost o joaca..
    am ramas cu nimic ..poate doar cu niste amintiri frumoase si un mare gol in suflet..ti-as scrie aici pana dimineata,dar ne intalnim noi si vorbim..oricum,dupa tot am ramas cu un lucru:ca nu merita sa iubesti atat de mult..pentru ca o data si o data tot ramai doar cu durerea:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu cum e :-< da chiar trebuie sa vorbim ma :| adica da normal ca puteti sa va vedeti,daca vroia pute sa faca sacrificiu ala da asa.Oricum o sa vorbim noi mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  3. si...ce ai zice daca ti-as spune ca avem o noua iubita??..frumos din partea cuiva care nu demult spunea ca ma iubeste enorm,ca insemn totul si alte povesti de-astea...SA NU CREZI ASA CEVA,NICIODATA!..k eu am crezut,si aqm ma gandesc cum poate sa spuna aceleasi lucrui altcuiva..:-< asta pot sa zic ca doare rau!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic