Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 3 septembrie 2010

"Vreau si pot sa merg mai departe".


O stare trista la inceput ai crezut ca ai depasit-o dar ea iar a reaparut,nu vrei sa gresesti,nu vrei sa se termine ce abea a inceput...trebuie sa ai rabdare ca totul sa aiba sens si vei vedea ca sursul pe fata ta va reveni.
Dupa ce a stat si si-a amintit :de ce si-a propus,la ce sa gandit sa le duca la bun sfarsit,dar totusi in unele momente se simte singura,neajutorata...parca traieste intr-o lume de vise spulberata.
Insa crede in visele ei si in clipele,care simte ca numai poate ,isi spune:"Vreau si pot sa merg mai departe".
Asta e trebuie sa treaca viata nu e deloc colorata,numai plina de bucurie si fericire trebuie sa mai includa si putina dezamagire.Dar daca poti si vrei iti poti duce la capat toate visele ce la inceput pareau desarte,la sfarsit se pot transforma in realitate.
                      

2 comentarii:

  1. wow,cat de frumos e!imi place ce ai scris...sa treci si pe la mn,pe blogul meu,si o sa iti dai tu seama cine sunt:))..te pupa veri a ta:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc :) da mi-am dat seama cine esti :)) :x

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic