Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 3 octombrie 2010

Poate o alta amagire.

 Am crezut ca va fi altfel,acolo unde la inceput totul a fost frumos si repede...tot ce a urmat a fost nepasare si neincredere.Hmm ai vrut sa te joci treaba ta oricum parerea mea nu se mai va mai schimba,numai pot sa astept,numai vreau sa-mi pese doar mie pentru ca la mijloc sunt sentimente nu lucruri de hartie.Ai vrut ca un timp sa fim doar prieteni dar timpul cea rezolvat ? NIMIC apoi te-ai hotart din nou si am crezut ca va fi mai bine dar iarasi nu ti-a mai pasat si am obosit sa-mi pese numai mie.Poate o sa vrei candva dar atunci va fi prea tarziu caci sentimentele neingrijite nu raman ale tale,zboara intr-un tarziu...Asta este asa a fost sa fie,poate speranta ca te-am gasit potrivit pe tine a durat mai putin,nu mult cat credeam eu ca o sa fie.Insa cred ca va veni si acea zi mult asteptata in care am sa te gasesc pe tine,aceea zi in care tie chiar o sa iti pese de mine,in care totul va fi altfel de cat pana acum iar noi vom zambi si vom impartasi dragoste tuturor din drum. :)

 Ai plecat vrei sa te intorci,ti-am spus de la inceput sa nu te joci.Acum poti sa faci ce vrei tu,ca n-ai stiut sa spui da sau nu.

You're the remedy I'm searching hard to find to fix the puzzle that I see inside.Painting all my dreams the color of your smile when I find you It'll be alright.♥

3 comentarii:

  1. hey rox,linisteste-te,pentru ca din cate vad nu merita.si nu are rost sa iti para rau pentru cineva care nu te merita.daca a crezut ca asa e ma bine pentru el,lasa-l,si va realiza mai tarziu,cand va fi prea tarziu.crede-ma bine ca stiu ce spun..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da stiu ca nu merita :-j multii imi zic asta si au dreptate,cum am si scris a fost o alta amagire :-j dar acum nu mai sunt afectata deloc asa ca viata merge inainte :) si cred ca si tu ar trebui sa faci la fel chiar daca stiu ca la tine e mai greu :| Va veni vremea buna si pt noi chiar daca trebuie sa mai asteptam...Multumesc mult pt cuvintele tale.Si sper sa ne vedem curand! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. stii,asta incerc sa fac si eu,si cand cred ca imi reuseste,"vine" el si ma intoarce din drum.nici nu ma lasa de tot,nici nu ma lasa sa imi vad de viata mea.ii place sa ma tina asa "agatata" de trecut...trece o perioada de timp,zic gata,am inceput sa mai uit,sa imi mai treaca,si poc,ma trezesc ca isi aduce aminte de mine..si cred ca ii place sa ma chinuie asa,sa ma rascolesca mereu..probabil ii place sentimentul sa stie ca exista o fraiera in lumea asta care ii duce dorul...
    norocul meu ca acum am cu ce sa imi ocup timpul:)) si nu ma mai gandesc decat atunci cand stau degeaba,ceea ce se intampla din ce in ce mai rar:P

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic