Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 29 octombrie 2010

Te caut.

Gandurile ma abat iarasi si vor sa ma inalte spre cele mai inalte culmi,acelea unde tu te afli si se pare ca te ascunzi.Inca nici eu nu imi dau seama dar stiu ca undeva acolo in acesta lume mare EXISTI iar eu inca sper si vreau sa fiu cat mai aproape de a te gasi.
Tot ce imi doresc dintotdeauna si poate intr-un final voi avea marele noroc de a se intampla...este ca tu sa fi acela care alina totul,care doar cu o singura privire ma poate face sa uit de tot chiar si de propria persoana,tu acela care ai face totul mult mai minunat iar pentru o clipa asi putea uita de toate cele intamplate si voi sti ca tu esti mereu aici,mereu acolo,oriunde pentru MINE.
Poate ca este doar un fel de imaginare,dar in unele momente vreau sa cred ca odata si odata se va intampla si acest lucru,acela de a te gasi potrivit pe tine.Sunt lucruri si ganduri si mii de sperante ce vreau sa cred ca se vor realiza candva iar tu acela sa fi cel mai incredibil dintre ele si nu vei fi degeaba pentru ca pentru mine sigur vei fi cu adevarat important,oriunde vei fi,orice ai face numai sa sti o persoana va fi langa tine mereu.
Numai vreau sa ma mai ascund in tacere vreau doar sa pot simti alinare iar ca tu sa-mi poti spune "Nu esti invizibila,esti tot ce pot vedea"

Te caut,te caut,dar stiu...te voi GASI!

3 comentarii:

  1. foarte frumos scris si gandit!stii,e vorba aia,cu cat asteptam mai mult,cu atat vom aprecia cand vom gasi!
    asa ca,hai sa avem rabdare!va veni si randul nostru,pe cuvantul meu!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic