Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

miercuri, 5 octombrie 2011

A fost odată ...

A fost odata in care imi placea ca totul sa vina de la sine,sa astept timpul ca el sa decida.Dar stiam ca eu trebuie sa realizez ,ca eu trebuie sa merg.Inca aceeasi dar cu alte ganduri,cu alte principii.Inca aceeasi ce imi place ca visul sa dea tonul ...inca aceeasi dar poate cu mici schimbarii sprea bine,cu o crestere in sine.Acel "odata" s-a dus si numai vreau sa privesc in trecut ,numai isi are rostul,tot ce stiu acum este sa ma bucur de fiecare clipa ce are sa vina,de fiecare inceput si sa las ce a fost acolo in TRECUT.
Asa este mai bine ,desi sentimentele poate ca inca sunt la locul lor poate ca mereu vor fi,lupta cu interiorul trebuia terminata intr-o zi.Tot ce vreau acum este sa merg,sa merg si iar sa merg si mai departe...pentru ca stiu ca se poate si mereu se va putea...mereu trebuie sa sti sa te ridici atunci cand vei cadea.
Poate a trecut si mult timp,poate el a zburat fara sa stiu,dar am observat,am invatat si am ascultat multe sa pot pasi de fiecare data cu pasul inainte.Sa pot lua decizii ce ma privesc,sa numai las circumstantele si mai mult timpul sa mi le poata arata.Sa pot realiza eu ce se va intampla pe drumul acesta.
Inca sunt multe de facut...prea multe poate,tot ce stiu acum e sa am incredere ca de fiecare data,pot merge mai departe.
"Asa a fost si mereu va fi la fel ..."

4 comentarii:

  1. Frumoasa postarea...ai dreptate..."Asa a fost si mereu va fi la fel ..." Desigur, daca asa vei vrea tu;)
    Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost odată..şi acolo va rămâne..închis ăn acel cuvânt cu atâta seminficaţie:odată!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gabriela Da pai asa vrea ca asa sa fie si trebuie sa fie asa!Kisses! ^^
    @Raisa Asa este! :)

    Multumesc tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic