Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 16 octombrie 2011

TREZESTE-TE ,ai crescut!

MATURITATEA : Trezeste-te ai crescut!
COPILARIA: Da te-am auzit ,dar mai lasa-ma sa raman doar putin,are nevoie de asta ...
MATURITATEA : Numai trebuie sa piarda timpul sti ca numai ar avea nici un rost.
COPILARIA: Eu stiu ce simte si stiu ca acest sentiment nu minte..Dar iti mai spun doar atat COPILARIA o va pastra mereu undeva acolo intr-un colt,spre acest drum lung.

Atatea gandurii ce se zabat,atatea ce are sa vina .ce te afunda,si da COPILARIA si-a spus cuvantul,inca si in aceste clipe ai vrea sa poti reintoarce ceasul,timpul..totul.Ai vrea sa te joci,sa razi mai mult,sa poti dansa printre picaturile de ploaie ce te fac sa te simti liber.Ai vrea da ai vrea MULTE...pacat ca s-a scurs atat de repede,cred ca in fiecare coltisor ii simt lipsa ,mereu o voi face si voi repeta INTOARCE-TE.Un copil ce se intreapta spre asa numita MATURITATE si parca ii e si teama,si parca nu stie ce se va intampla...vrea doar un loc in care sa se poata regasi,sa poata sti ca al sau este.Si m-ai trezit da ,PROMIT ca timpul nu va mai fi scurs fara rost,dar inca vreau sa treaca cat mai incet,cat sa pot sti  ca am ales ceea ce trebuie.Iar tie COPILARIE mereu iti spun iti voi duce dorul si cu picaturi cristaline ce imi abunda ochii incerca sa zambesc sa imi aduc aminte de tine si in aceste momente ,de acele clipe senine.Dar sti ca trebuie sa-ti dau drumul si pot spune acum ca am facut-o ..dar te voi pastra cu mine in gand,in inima pentru ca doar tu sti sa imi faci ochii sa rada ,inima sa viseze si nu te voi uita nici gand NU...mereu voi fi acel copil,mereu tu vei fi cu mine.

P.S Aceste gandurii,acesta realitate nu m-a lasat sa atipesc,sa inchid ochii in miez de noapte..si iti spun si tie ,va spun si voua aceste gandurii din inima presara-te cu picaturi de roua.

6 comentarii:

  1. Cat adevar ai scris in postarea asta. Oricat de matur ai fi, sa nu uiti niciodata sa fi si copil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Goda..Multumesc mult ca citesti! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah..atata dreptate!Insa eu nu as fi vrut sa cresc..as fi vrut sa raman un copil,fara griji.Incredibila postare!<3

    P.S :)Acum am pus asta la postarea corectă.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici o problema Raisa! ;))
    Multumesc din nou! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand eram mica se intampla sa imi doresc sa fiu mai mare ,iar acum vreau sa fiu iar un copil.Ciudat ,nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Flori...da stiu cum e te inteleg perfect!:) exact cam despre asta e vorba si in postarea mea,dar odata si odata tot va trebui sa crestem,insa in sinea noastra mereu vom sti ca vom ramane chiar si putin copii!:)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic