Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Adio!Şi bun venit.



Au trecut ani,luni,zile,minute,secunde ...dându-ne seama doar acum la sfârşit de rapiditate,de clipele  si  de valoarea tuturor întamplărilor.Fie ele bune rele..făcute cu un scop sau pur si simplu aşa s-au petrecut ele au fost o parte din noi.Şi pot spune că deşi cand vezi clipele scurgându-se, ani trecând o emoţie parcă se regăseşte in noi poate chiar constructivă...dorindu-ne să devenim mai buni ,sa putem parcurge cu bine aceasta nouă etapă.
 Dragă noule început eu nu iţi cer decât atât să iţi reverşi razele tale cele ascunse mereu dacă ai putea,in fiecare moment aşa cum ai facut-o şi zilele acestea aducandu-ţi aminte şi de mine.Acum iţi mulţumesc pentru culoarea care mi-ai trimis-o chiar şi spre sfarşit ,poate ai ştiut tu ceva...poate nu dar eu iţi multumesc si mereu o voi face  ai revarsat puţină magie şi în calea mea. Iar de acum voi spera şi mai mult spre viitor,mă voi bucura ,voi uita si voi lasa magia să mă învaluie..pentru că ştiu că asta ai vrea şi tu să se întample..eu una ştiu sigur că vreau.

" Valoarea ta ce nemasurată ma surprins,te-am prins ...iar acum cand esti pe drum,vreau sa iti urez bun venit,te voi aştepta cu braţele deschise ştiind ca vei rade şi tu cu noi..cu mine. "

13 comentarii:

  1. La multi ani!
    Un an nou plin de sanatate si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat..timpul trece,nu sta pe loc!La multi ani si un an nou plin de fericire si iubire!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. - Scriitor.a - Multumesc mult!asemenea si tie. >:D<

    - Raisa - Iti multumesc din suflet! fie ca noul an sa iti aduca numai bucurii si implinirea tuturor dorintelor. >:D<

    - Goda - Multumesc ,La Multi Ani! si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani ! un an nou fericit , cu bucurii , sa fi iubita:X :* si tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca
    Super adevarat articolu'

    RăspundețiȘtergere
  5. - marianb991 - La Multi Ani! si tie multa iubire,implinirea tuturor dorintelor ,sanatate si numai clipe pline de magie! <3 Multumesc mult ~

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    Si multumesc ca ma citesti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. - Bia - La Multi Ani! placerea mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei. Imi place la nebunie sa-ti citesc postarile si aceasta este una dintre superbele tale talente:)Foarte frumos si abia astept pe urmatoarea:)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani!Ai fost tagguita,la o postare
    http://noul-clasic.blogspot.com/.
    Inca o data La multi ani,si sa fi fericita :*

    RăspundețiȘtergere
  10. - Gabriela - Iti multumesc enorm de mult si tu esti de asemenea extrem de talentata si mereu te voi citi cu drag! >:D<

    - Lavinia - Multumesc mult pentru Leaspa am sa o completez imediat! <3 La multi ani ,impliniri si tot ce iti doresti si tie :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi place cum vorbeşti! Chiar frumos. :-x

    RăspundețiȘtergere
  12. - Mariia - Iti multumesc din suflet! apreciez mult. <3

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic