Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 9 decembrie 2011

Cugetări din depărtare.

Vi s-a intamplat vreodata sa visati atat de adanc ? de parca a-ti fi prinsi in acel vis ,de parca s-ar fi intamplat cu adevarat in acel moment.Sau poate o dorinta se revarsa in acel vis ,ceva ce se agata ,se intoarce ..si prin vis vrea sa se arate...sunt sigura ca da.Iar cand te trezesti este doar ceva vag sau mai mult confuz ,plin de intrebari ce se tot avanta in jurul tau.De ce s-a intamplat asta tocmai acum ? Oare ce se va intamplat ? ..intrebari ce ti le pui tie insuti,asteptand sa descifrezi si sa iti raspunzi chiar tu la ele.Ceva de acolo din departare nu vrea sa iti dea drumul...e ca si  cum ai fi la sfarsitul unei panze si tot te agati de ea.E ca si cum prin vis ceva vrea sa-ti spuna..oare ? sau este doar inchipuire vaga ce se asterne intre tine si ceea ce va avea sa vina ...parca si prin vis nu te lasa  si iti trimite adanci cugetari sa te tina pe loc ,sa te gandesti la ce ar fi fost,la ce a fost ..si chiar poate la ce va fi.
Rationamentul de sine te indeamna sa pleci ,sa rupi acea panza ,cat de greau poate fi ?dar o parte din tine parca nu ar vrea ,parca ar astepta ca odata cu trecerea timpului,si cu toate aceste semne sa se poata intampla ceva.
Tin seama de intamplari,tin seama de ce a fost...tin seama de prezent...numai ca adancile cugetari parca nu imi dau pace.Insa de un lucru stiu sigur ce am sa fac,nu voi face nici un pas gresit inainte sa-l analizez ...iar aceasta interpretare este doar o simpla meditare ,o simpla intelegere a ceea ce ma pus intradevar pe ganduri.

Din departare ai venit,din departare inca te vad...si nu stiu de ce acum si aici vrei sa-mi agati gandurile si sufletul chiar si printr-un vis.

6 comentarii:

  1. De foarte multe ori ceea ce experimentam in viata reala ni se transpune in vis. Curios lucru... de multe ori dorinte sau ganduri neimpartasite, tinute undeva in subconstient, se fac auzite insistent in visele noastre. Intrebari de genul: de ce asa, cum va fi oare, de unde gandul asta, ce sa fac? sunt doar cateva. Si totusi, constient sau nu, urmam traiectorii adeseori trasate prin vis. Ne legam existenta si de ceea ce credem noi ca primim ca raspuns sau indrumare prin vise. Ma intreb si eu: daca unele lucruri nu sunt reale si nu ne gandim la ele, atunci de unde vine zbuciumul asta interior cand visam ceva legat de noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ma intreb si eu mereu de unde vine ? am crezut ca este doar o dorinta la inceput,sau ceva s-ar fi intamplat sau se va intampla.Dar cine stie poate vom descoperi pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi sa intamplat si cand am avut sansa sa primesc ceea pentru care am luptat...am realizat ca de fapt nu mai am nevoie :) Ciudat, stiu! Oricum foarte frumoasa postare, imi aduce aminte de...o trecut:d Frumos noul design al blogului :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Goda Macar ai avut sansa sa lupti..la mine nu s-a intamplat :)) si a ramas doar un gust din trecut ca sa-i spun asa,iar cand sa trec peste ..apare si in vis "trecutul".Tare ciudat..sper ca voi trece si eu curand.Multumesc si pentru aprecierea blogului!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult si ai dreptate in ceea ce priveste aceste vise, acele intrebari la care nu putem gasi raspunsul oricat de personal sau usor ar fi. Imi place ca ai reusit sa gasesti cateva cuvinte care sa-ti descrie sentimentele, starea, doar ca acele cuvinte au multe intelesuri, la fel cum propriu suflet le ascunde in interiorul sau. Cred ca nimeni nu putea descoperi aceste "cugetari din departare", inafara de tine.
    Succes in continuare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc enorm de mult Gabriela!am incercat sa pun doar cuvinte simtite in acele momente.Mersi din nou! <3

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic