Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

vineri, 23 decembrie 2011

Leapşa de CRĂCIUN!


Trebuie sa mentionez mai întai ca e prima leapşa care o completez pe blog.Mulţumesc mult de tot Kyky 

1. Un banc despre (Mos ) Craciun!
Copilul: 
- Mama, pot sa am un cateluş, de Crăciun? 
Mama: 
- Nu, puiule. O sa ai pui, la fel ca toată lumea. :))

2.Să spunem că ti se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun ,ce dorinţe ai vrea sa-ţi fie îndeplinite?
În primul rand a-şi vrea iubire adevărată care este cea mai importanta pentru mine,si mereu va fi(cam greu de îndeplinit stiu) ,în al doilea rand succes in studi si sănătate care si ea este importanta de altfel.

3.Ce cadouri ai vrea sa primeşti?
A-şi vrea o chitara momentan! <3 deşi nu cred ca o so primesc de curand ,dar aştept. Şi in rest nu a-şi vrea ceva material ,pentru că uneori nu bunurile materiale ne fac cu adevărat fericiţi..a-şi vrea doar pace,linişte si fericire daca se poate.

4.Poţi alege sa ţi se facă un cadou de la o persoană apropiată,dar nimic material.Ce ai alege?
Un sfat atunci cand am nevoie,o vorbă bună,o îmbrătişare..ceva ce doar prin fapte sau vorbe pot fi adevarate cadouri! :) 

5.Mai crezi in Moş Crăciun ?
În Moş Crăciun cel în care credeam cand eram mică nu,dar mereu cand îi vad pe cei mici cum se bucură de el,imi aduc aminte cum era cand aşteptam si eu sosirea lui!Uneori chiar îmi place sa cred ca el e cel care se furisează si acum sa puna cadourile noastre sub brad.Însă Moşul acesta a îmbatranit si nu numai in ani.

6.A-ţi făcut vreodata îngeri de zăpadă ?
Normal ca si orice copil de altfel cred..insă doar cand eram mică ,deşi ar fi frumos sa pot da timpul inapoi la acea vreme.:)

7.Unde iţi petreci Crăciunul?
În familie,cu rudele..cred că această sarbătoare este unică prin faptul că putem sarbatori alaturi de cei dragi!

8.La ce varsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Sincer numai ţin minte la ce varstă,cu muţi ani in urmă :)) şi cred ca de la fratele meu  mai mare am aflat..iar înainte sa afle şi el cautam prin toată casă cadourile unde sunt ascunse :)) :"> bănuiam noi ceva :)) ..si mama in fiecare an de CRĂCIUN este "MOŞUL" :))

9.Împodopeşti tu bradul ?
Da şi imi place foarte mult să-l descorez ,şi casa de altfel...<3

10.În sufletul tău ,mai există spiritul sărbatorilor?
Mereu a existat si mereu va exista ...este un prilej in care noi putem arata putina bunatate,spritul sarbatorilor poate ca ne indeamna sa facem asta ...desi intotdeauna ar fi fost bine sa o putem arata.

11. De Crăciun iţi place să dai sau să primeşti ?
Imi place sa daruiesc ,deoarece cand vad ca pot face oameni fericiti prin cadouri chiar si ne materiale unele nu imi mai trebuie nimic.Dar sa si primesc atunci cand este daruit din suflet chiar si doua cuvinte.

Cine vrea sa completeze leapsa e liber sa o ia! <3

Va doresc SARVATORI FERICITE! tuturor ,sa petreceiti alaturi de cei dragi ...toate cele bune si sa ne regasim cu bine dupa noul AN! >:D<

2 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic