Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 14 noiembrie 2011

Mireasma unei stele cazătoare.


Într-un apus s-a născut ,a crescut si ea cu odor a căzut
Fără să știe ce o așteaptă ce viaţa,ce drum plin de fum ...
Ce așteptări o tot încearcă
Dar nu i-a păsat ea a ajuns cu a ei dulceaţă aici și acum ,
Pentru a simţi al ei drum ... și a lui mângâiere.


Şi pe o petală visa ,doar adâncile ei cugetări de altă dată ...
Iar când capul pe perna și-l  punea , mireasma iubiri lui toată o încărca.
Putea distinge,însa nu și atinge ...știa că ceva era al ei,
Cumva îi vedea chipul în a ei dorinţă ...
Chiar și el o căuta, știa că un suflet va veni in inima sa 


Au trecut zile,dar nu îsi pierdu increderea
Apusul tocmai trecuse iar pe cer o lumină apăruse ...
-Este a mea ..spuse în gând cu neîncetare
-Tu vi acum,tu mă vei apăra ..
Şi asa cum ea grăise,un chip a apărut...


-Am ajuns din departare si nu voi mai pleca,sufletul îţi aparţine ţie
- Mereu va fi așa ,iar cu mireasma ta știu ca mereu mă vei alina.


"Așa a fost și va fi la fel sufletele lor vor fi menite
Iar mireasma stelei noastre va dăinui in vazduh mereu ... "

4 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic