Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 28 noiembrie 2011

Surpriza!Multumesc din suflet MWB.

Chiar ieri vorbeam cu un prieten despre poeziile si ceea ce  imi place sa fac si anume arta scrisului.Iar cand intru pe blog sa descopar o asa surpriza o adevarata surpriza pe care o apreciez din tot sufletul.Faptul ca am fost premiata si faptul ca cineva m-a propus pentru asta inseamna enorm de mult pentru mine.Atunci cand scriu incerc sa ma eliberez de toate problemele si incerc  cu putinta sa pot transmite ceea ce imi place sa fac.O fac cu mult drag desi a inceput mai mult ca o joaca,poate continuand voi ajunge ceva mai departe,poate cu ajutorul vostru.Iar prin acceasta postare vreau sa multumesc si de acceasta data celor care imi lectureaza scrierile ,pentru  mine este ceva special cand observ ca si lor si voua va place ceea ce incerc sa transmit.Multumesc si voi ramne mereu recunoscatoare "Most Wanted Blog" pot spune ca este un nou inceput pentru mine,sa decopar aprecierile voastre.Va doresc foarte multa bafta in ceea ce faceti!

4 comentarii:

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic