Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 9 ianuarie 2012

Ale tale raze.

"Lumină din lumină,lumină din iubire ,lumină din speranţă tu o aduci aici pe pământ către mine."

Pe o mare de nedescris ţi-ai dechis braţele atunci când eu ochii i-am închis.O lumină zărind când pe petale de culori am păşit ...ai fost o rază ce a coborât uşor în inimă intrând făcându-mă în aşa fel în fiecare minut ce trece să zbor.Şi parcă îmi era dor,parcă din neant ai venit şi în lumea mea fericirea,cu al tău dor am trăit.Sperând că într-o bună zi iţi vei aminti câtă nevoie am ,avem de tine nu ne uita ţi-am spus atunci "TE ROG".
Acelaşi zâmbet,dar o nouă copilă ce a rămas cu acel suflet ce tu l-ai luminat iar acum te rog doar atât urmează-ţi de al tău drum.
O cale tu  mi-ai deschis nu o voi risipi ,cu magie şi iubire ..tu şti că mai departe o voi împărtăşi.Sper că vei trece din când în când să te bucuri de reuşita ta...eu o voi preţui şi în fiecare clipă ce va trece iţi voi mulţumi.
Vreau să presari ale tale raze peste întreg universul dacă ai putea să poată simţi şi ei fericirea...dacă ai putea,dar ştiu că tu ai vrea.Şi mai ştiu că fiecare o va primi pe neaşteptat aşa cum pe mine ai vrut ..tu atât de mult m-ai bucurat,dar nu uita de ei, cu ale tale raze lasă deoparte totul si revarsă puţin din bunătatea şi credinţa ta.

Puţină magie,puţină trăire doar intr-o singura inimă ce păşeşte acum lângă tine.

11 comentarii:

  1. Atat de frumos..!Chiar esti talentata,mi-a placut mult aceasta postare!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. - marianb991 - multumesc atat de mult! <3

    - Lavi H - Iti multumesc din suflet! si te mai astept pe aici.

    - Raisa - Ma bucur atat de mult ca ti-a placut,si tu esti extrem de talentata scumpa! >:D< Multumesc mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, vad ca ai primit si ceva premii pentru blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. - Goda - Iti multumesc mult,si ca ai revenit pe aici de asemenea! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit! ma bucur ca ai completat-o >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. :) si eu ma bucur ca mi-ai dat-o, m-a pus pe ganduri :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa aceasta postare....adik fiecare din postarile tale sunt minunate si imi place sa ti le citesc:*
    Superb:X:X >:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. - Lavi H - Hehe ,asta e bine. ;)) >:D<

    - Gabriela - Ma bucur enorm de mult ca iti plac si te voi astepta cu drag de fiecare data,si mie imi place tot ce scri de asemenea! Multumesc din suflet. <3

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic