Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 23 ianuarie 2012

Deschide-te şi picură!

Picură cu gânduri,picură cu stele ...
Doar două secunde şi mă cuprinzi cu aripile tale
Picură din tine doar rouă,te vad precum în vis,
Tu infinit al vecului inima-mi alintă ...
Şi mergi pe cărarea doar de tine ştiută
Te dezmierzi şi-mi înconjori sufletul
Doar cu iubirea cea de mult naufragiată
Neştiind a ei valoare a căzut,s-a desprins
Ajungând în cel mai îndepărtat abis
Ai găsit ,ai vegheat ,ai atins ...
Ea prin ochii tăi s-a deschis
O lumină cu gândul ,a ştiut ,a chemat
Şi un ajutor îndepărtat parcă inima a strigat


Te chem şi picură sufletele încredinţate,uitate
Picură din a ta şoaptă ...pe zeci de chipuri alungate
Deschide-te şi picură cu suflarea ta ,
Adu puţină răcoare ,speraţă ..ştiu că ai putea.

17 comentarii:

  1. -marianb991- :"> <3
    -Raisa- ma simt onorata de cuvintele tale! :"> >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot spune. Ca de fiecare data mai lasat fara cuvinte. Sa traiti bo$$ al talentului:))
    Chiar esti de apreciat. Frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  3. -Gabriela- Deci cat m-a inveselit commul tau :)) inca rad. :)) nici chiar asa :"> ..dar ma bucur enorm de mult sa pot impartasi asta cu voi! <3 Ma bucur mult cand vad ca imi sunt apreciate randurile!Va multumesc enorm de mult. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. P.S cateva versuri le-am conceput pe la 3 dimineata cred.:)) chiar noaptea ma inspira enorm de mult..si nu ma lasau sa dorm. ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba poezia, frumoase cuvinte ai ales :)

    RăspundețiȘtergere
  6. - Denisa- Multumesc enorm de mult! <3
    -Goda- Ma bucur ca iti place ,bine ai revenit pe aici! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos, imi plac versurile tale, sunt din suflet, din trairi, din ganduri.

    RăspundețiȘtergere
  8. -Ioana- Multumesc din suflet..si ai mare dreptate chiar asta am vrut sa exprim prin ele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos ,imi place mult poezia >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. -©Ramonaa ‹з- Ma bucur atat de mult ca iti palce!! <3 Multumesc mult. >:D<

    -Lavi- Multumesc enorm de mult,draga mea! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna.Sper sa ne onorezi,preluand urmatoarea leapsa http://law-4ever.blogspot.com/2012/01/leapsa-desktop-de-bloger.html :)
    Cu drag,Law

    RăspundețiȘtergere
  12. -Lavinia- Sigur multumesc mult pentru leapsa !! <3

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult de invitatie!Am vazut,si am de gand sa particip. :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic