Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

joi, 19 ianuarie 2012

Vibrând fericire.



E simplu şi contest acum câtă magie se poate ascunde sub chipul firav al unui zâmbet,ce te face să poţi transmite şi tu mai departe toată emoţia,să o poţi împărţi cu ei a ta fericire.Iubesc să plouă cu zâmbete,iubesc să desenez clipe de iubire ,iubesc să transmit mai departe a mea bucurie ... şi îmi râde atât de mult când vede ce  pot săvârşi ,parcă simt mândrie din adâncul propriei existenţe.Chiar îmi sopteşte "Continuă ,împarte o doză din a ta mângiere şi lor..fă în aşa fel ca acest mister să poată fi mai bun sub protecţia unui zâmbet chiar şi mititel. " 
Parcă pot vedea lumea doar printr-un curcubeu ,transmiţând prin reacţia unei chitări blânde ,doar minunate ,fermecătoare şi liniştite gânduri ...ale tale şoptindu-mi la ureche doar  vorbe line venite din suflet ce curg pe un râu mereu în gândul meu.
Reacţie împărtăşită sub clar de zâmbet neastâmpărat ,ce vrea să fugă ,sa alerge către altele ...ca să le îmbrăţişeze cu drag.Şi atâta melodie ce zace în lucruri şi fapte atât de simple ce te pot deschide ,ce pot marca o persoană prin creşterea fericiri din calea sa.
Aşa am să fac ,îmi place să "arunc" cu zâmbete ...numai îmi trebuie nimic ,atât timp cât sufletul dansează ,inima dictează ...cu un zâmbet pe chipul tău a-şi vrea să pot sta trează.

12 comentarii:

  1. cat de frumos spus :x
    felicitari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. O postare optimista!Absolut superb,chiar imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. -Denisa- Iti multumesc enorm de mult! >:D<

    -Raisa- Asa si este,iti multumesc din suflet draga mea. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. hei buna. Vreau sa-ti spun ca m-ai inveselit foarte tare acum:X si se potriveste si cu melodia de pe blog.. Ft frumos>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. -Suflet de curva- Depinde si din partea cui sunt..si depinde cum le privesti si tu!

    - laura- Ma bucur atat de mult! <3 ca am putut arunca inca un zambet in calea cuiva! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. -Maaria- Iti multumesc mult,si pentru vizita de asemenea! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Fericirea...

    Atunci cand renuntam la ea vine la noi de unde nu te astepti.
    Atunci cand am prins-o si credem ca e a noastra pentru totdeauna ne scapa printre degete ca o naluca...

    RăspundețiȘtergere
  8. -baldovin- Ai perfecta dreptate! Insa sa ne bucuram de ea atat timp cat dureaza ...

    RăspundețiȘtergere
  9. -Miru:x- Ma bucur atat de mult! si multumesc mult pentru vizita,te mai astept. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic