Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

marți, 7 februarie 2012

Doar ...!


Doar tu şi eu ...o cale ,o regăsire, un fior
Doar o lume neobşinuită şi o despărţire ce mă face să strig de dor
Doar un gol ce numai tu l-ai umplut 
Doar atât... mii de cuvinte ,clipe mute ce te înalţă către absolut

Doar un vis şi al tău surâs ...
Doar ochii tăi ce stropesc imagini adânci al meu suflet crescând
Doar o noapte plină de stele şi un val tăcut 
Doar o mare de emoţie ,doar noi pierduţi de lume ...prin trecut

Doar un început,o poveste,o sclipire ...
Doar legătura ce a facut sentimentele mele ,să gândească ele
Doar întotdeauna şi mereu,doar un destin ...
Doar două mâini ce ţin legătura bătăilor ce le auzim

"Doar iubire şi nimic altceva ,doar ea îmi hrăneşte inima  ..."

18 comentarii:

  1. Superba poezia!8-> „Dragostea este poezia scrisa cu inima"<3

    RăspundețiȘtergere
  2. "Doar iubire şi nimic altceva ,doar ea îmi hrăneşte inima ..."
    Absolut genial:x
    Fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet Denisa! <3 ma bucur mult ca iti place.

      Ștergere
  3. loveeeeeee....>:D< ce ne-am face fara iubire?;))

    RăspundețiȘtergere
  4. "Doar iubire şi nimic altceva ,doar ea îmi hrăneşte inima ..."
    Frumos spus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit un premiul de la mine pe blogul De vorba cu viata.

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic