Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 26 februarie 2012

Putin din tine...timpule.

Treci fără zor ,şi nu te opreşti nicicând ...te zăresc exact atunci când pot să ajung să zbor.Ale tale meleaguri uşor şi încet a-şi vrea să le păşesc ,să poată exista infinite clipe şi infinite gânduri ce le pot ţine în palmă.Să curgă lin timpul pe o suviţă prinsă de păr,să il pot atinge şi să îl fac să meargă atunci când îi pot simţi gustul clipei...să îi pot păstra savoare lângă mine să o destăinui către tine.
Dar el trece şi noi trecem odată cum el ...zilele magice ce ne-au făcut acum ceea ce suntem înca îşi păstrează tainca valoare în interiorul nostru ce picură cu amintiri adânci.A-şi vrea să mă trezsesc în ale tale braţe şi cu ale tale şoapte să putem "fura" mai mult ,mai multa tăcere ,clipe taince să uitam de cele din jur ...o bucată de fericire să o putem păstra o veşnicie.
Dulce timp,tu nu stai ...şi îmi râzi că ştiu că nu e cu tine sau despre tine,e despre infinite simţiri ,despre momente ce a-şi vrea să le pot păstra tot timpul cu mine... un timp prea scurt ,prea rapid ţi-aşi putea spune ţie.
Cu mâinile întinse acum şi mereu nu te voi condamna nu am de ce,tu ai făcut să uit,să rabd,să ajung ,să iubesc dincolo de orice limită ,să vreau ... şi chiar dacă te-aşi putea intoarce nu a-şi mai face-o.Ce rost ? Aşa e menit ,aşa are să fie ... mă bucur acum,şi pentru alte zile ... vreau şi sper şi pentru atunci.Cândva eram doar o copilă  ,dar şi acum contest că mereu voi fi ,deşi cât voi creşte sufletul de acum şi dintotdeauna nimeni nu mi-l va schimba!
Mult a trecut şi mult va mai trece ,o ceată de răbdare am încarcat de-a lungul tău ea îmi ajunge ,sper către drumul meu...
Si puţin din tine..timpule ..doar puţin ,păstrează-ţi sclipirea cât mai încet când mai paşnic,lasă-ne şi nouă taina timpului pierdut,să te oprim ,cred că ar fi bine chiar şi pentru tine.

Puţin din tine...puţină adiere...puţin timp să strângem clipele ce atunci vor fi " A fost odată" în trecere.

8 comentarii:

  1. timpul ne pastreaza mereu amintirea pe aripile lui rupte de prea mult zbor si dor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este..bune rele dar el stie sa le pastreze pe toate..:)

      Ștergere
  2. Eu as vrea ca timpul sa treaca mai repede.Nu imi place frigul si vreau vara dar uneori mi-as dorii sa il pot da inapoi iar alteori as vrea sa stea pe loc...
    Nu m-am inteles niciodata cu timpul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inteleg perfect si eu vreau uneori asta,dar acum ca am crescut imi dau seama cat de repede a trecut,prea repede chiar,si cred ca poate si tu il vei vrea inapoi peste ceva timp.Sunt de acord nici eu nu l-am inteles si nu cred ca il voi intelege ..dar a-si vrea sa incerc.

      Ștergere
  3. Ai zis tu ca te gandeai la ceva asemanator cand mi-ai comentat postarea anterioara si chiar imi place postarea ta :) Si trecutul face parte din noi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact ,chiar mai multe decat am fi crezut..:) ma bucur mult ca-ti place. >:D<

      Ștergere
  4. foarte frumos ai scris.
    si mult adevar se gaseste in aceste cuvinte.
    timpul nu se va mai intoarce oricum , mereu o va lua inaintea noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Da asa este ,nu se va mai intoarce cat am vrea noi..ma bucur ca-ti place.:)

      Ștergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic