Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

duminică, 5 februarie 2012

Premii: Pentru că meritaţi!


Am primit un premiu extrem de draguţ de la Cry pentru care îi mulţumesc foarte mult ,din tot sufletul.

1. Aminteşte persoana care ţi-a acordat premiul printr-un link către blogul ei.
                                                  Cry-Little-Thoughts

2. Răspunde întrebărilor care însoţesc premiul!
a.  Care este produsul de machiaj preferat?

A-şi spune ca în general îmi plac noaţele de albastru în special pentru make-up şi negru,deseori le folosesc dar depinde şi de ocazie...
b.  Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?

Nu prea ţin cont neaparat de asta,în general mă îmbrac în  ce mă simt în largul meu..îmi place să am propriul stil.
c.  Care este desertul tău preferat?

Hmm cam greu foarte multe,dar la momentul actual prefer foarte mult : Cremsnit
d.  Culoarea preferata?

Mai mult ca sigur ALBASTRU,iubesc foarte mult această culoare ,şi m-ai mereu "o iau după mine".
e. Care este prenumele tau?
Roxana 
f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?

Elena Gheorghe - Până la stele
g. Pisici sau caini?
Căţeluşi. :D

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog:
La început am scris pur si simplu din "joacă",pe parcurs descoperind că am o adevărată pasiune ,iar de fiecare dată când scriu dau frau emoţiilor ,gândurilor si sentimentelor printre râduri.

4. Premiază câte bloguri crezi tu ca merită acest premiu!
Cand visele sunt viata... Pentru felul in care ma regasesc in cuvintele ei,pentru talentul si emotia transmisa..pentru ca e o persoana minunata.
Dudus uita sa viseze. Pentru ca e o visatoare la fel ca si mine,pentru ca are un talent desavarsit ,care trebuie pretuit si premiat ca atare si nu in ultimul rand pentru ca imi face de fiecare data placere sa o citesc.
Ganduri printre randuri. Pentru curajul ,convingerea si stilul sau de a scrie ceea ce gandeste,ceea ce simte..merita un premiu demn de trairile sale.
Vorbe in vant Petru ca merita acest premiu si multe altele cu siguranta,de fiecare data ea lasandu-ne sa vedem dincolo de randuri ,pentru ca am descoperit in tine aici un prieten.
De vorba cu viata Pentru ca prin postarile ei ne-a lasat sa vedem viata si altfel,pentru ca imi face mare placere sa ii ofer acest premiu.
      
5. Asigură-te ca anunţi proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!
Cu siguranţă asta am să fac.

13 comentarii:

  1. felicitari pt premiu :)
    si felicitari si celorlalti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa inteleg:Noi luam doar premiul nu?
    Si multumesc enorm de mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Placerea mea Denisa! >:D< Premiul este al tau,si trebuie sa completezi si raspunsurile,eu asa am facut! :)

      Ștergere
    2. Bine. O sa fac asta acum :d

      Ștergere
  3. http://www.petitieonline.com/jos_acta#form Acest mesaj este foarte important. Citeste'l cu atentie, spune impreuna cu noi Jos ACTA! Semneaza aceasta petitie daca mai vrei sa postezi pe blog, pe facebook, pe youtube, twiter si toate site-urile de socializare, fara amenzi date de o noua lege care posibil, fara ajutorul vostru,se poate aplica in vara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc pentru acest premiu:) <3:X>:D<

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic