Scrisu-i parfumul de mosc, scrisu-i legănul plin de emoţii, scrisu-i un roi de fluturi ce îşi zbat trăirile în adâncul existenţei mele.

luni, 12 noiembrie 2012

El.

El este micul meu dejun copios și plin de săruturi
El este poezia ce o scriu la nesfârșit,fără să mă pot opri
El este cântecul ce mă trezește în fiecare dimineață
El este haina ce mă îmbracă atunci când imi este frig
El este timpul meu nelimitat
El este cel mai bun ascultător și îmi spune că eu sunt cea mică
El este umplutura din ciocolată
El este un apus,un răsărit si o miazănoapte
El este mereu aici,mereu acolo ...
El este zâmbetul ce îmi tresare pe chip
El este căldura mea sufletească
El este fluturașul ce îmi zboară prin inimă
El este specialul meu
El este totul
El este ...
IUBIREA
A MEA!

22 de comentarii:

  1. Wow "El (chiar) este.." Vreau si eu sa imi scrie prietena mea ceva de genu:). Doar ca pana acum niciuna nu a avut inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand iubesti nu ai nevoie de inspiratie ,pur si simplu ea face totul

      Ștergere
  2. El reprezinta totul pentru tine si asta este un lucru minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. El este orice si tot pentru tine,iar asta este cel mai frumos lucru.
    Frumoasa declaratia,cred ca e incantat de ea!
    Pupici duuulci!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand e o poezie frumoasa si el e norocos sa te aiba:x

    In al doilea rand as vrea sa iti raspund aici la intrebare pentru ca nimeni nu ma intreaba asta si pentru mine e o intrebare extrem de buna.
    "Si as vrea sa te mai intreb si eu ceva ,asta iti doresti tu cel mai mult in viata asta ,pe cineva sa te iubeasca asa cum vrei tu ? "
    Asta e cea mai mare dorinta a mea din totdeauna.De cand mergeam la scoala si vedeam in jurul meu cupluri sau la televizor oameni care se sarutau mi-am dorit sa existe cineva care sa ma iubeasca.Am avut si alte dorinte pe parcurs dar asta a ramas mereu numarul 1.
    Nu trebuie sa ma iubeasca asa cum vreau eu pentru ca nu stiu cum as vrea sa ma iubeasca, vreau doar sa existe cineva care sa faca asta si eu sa simt la fel insa nu e prea posibil:d
    Oricum incerc sa ma obisnuiesc asa cum sunt acum adica singura si nu e tare rau:D
    Si eu m-am cam lungit asa ca vreau sa iti multumesc pentru comentariul tau si pentru ca m-ai intrebat.Nimeni nu ma intreaba in ciuda faptului ca mie imi place enorm de mult acea intrebare.:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :"> multumesc enorm!
      Ba este posibil daca asta iti doresti cel mai mult se va intampla,dar nu trebuie doar sa iti doresti trebuie sa si crezi cu toate taria ca intr-o buna zi se va intampla,pentru ca se va intampla...undeva acolo exista!
      N-ai pentru ce si o sa-ti zic mereu crede si se va intampla! >:D<

      Ștergere
  5. El este tu . Ce tare e postarea asta ! Imi era dor de tine ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc enorm de mult,ma bucur ca ti-a placut si ca mi-ai simtit lipsa de asemenea! >:D<

      Ștergere
  6. Ce sweet! :`3
    Ce frumos este sa ai un "El" in viata ta...<3

    RăspundețiȘtergere

Primesc ce sufletul îţi cântă ...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic